בקרו אותנו:

הוד השרון, רחוב החרש 8

צרו קשר

0723937269
שלוחה 1

שעות פעילות

ימים א'-ה': 9:00-19:00 | יום ו': 9:00-13:00

טיפים של קבלן גמר לשיפוץ וריצוף משרד

פרקט למשרד - ענק הפרקטים

סביבת עבודה מטופחת ונעימה תורמת רבות לאיכות העבודה. מעסיקים רבים מודעים לכך ומשקיעים בעיצוב המשרד, כשהשלב הראשון הוא מחשבה מעמיקה ומקסימום תשומת לב לכל פרט. כאן בעמוד תמצאו טיפים של קבלן גמר מנוסה בנושא חיפוי הרצפה – מרכיב שמטבעו מתבלט לעין ולכן חשוב להתייחס אליו.

לנצל את החיפוי לתיחום אזורים ספציפיים

במשרד קטן מומלץ לרצף את החלל באופן אחיד, מפני שסוגים שונים של חיפויי רצפה או מגוון צבעים עלולים ליצור בלגן בעיניים ותחושה שהמשרד עוד יותר קטן ממה שהוא. במשרדים גדולים אפשר, וכדאי, לגוון. שינוי החיפוי של הרצפה מאפשר לבדל אזורים ספציפיים וכך להקצות שטחים למטרות ספציפיות גם בלי קירות או תיחומים נוקשים מדי.

למנוע רעש מיותר

אחד המטרדים המשמעותיים ביותר במשרדים הוא רעש. עודף דציבלים מקשה על העובדים והעובדות להתרכז בעבודה, ועלול גם לייצר רגשות שליליים לאורך זמן. קול צעדים על הרצפה עלול להיות אחד מאותם רעשים מרגיזים, ובפרט במקרים שבהם ההליכה היא עם נעלי עקב או נעליים כבדות. פתרון פרקטי מאוד לבעיה זו הוא רצפת פרקט למינציה שמתחתיה תונח שכבת בידוד אקוסטי. גם פרקט פולימרי מספק מענה מוצלח לסוגיית הפחתת הרעש.

לבחור חיפוי עם קצב שחיקה איטי

אחרי שיסתיים השיפוץ של המשרד הוא ייראה מצוין (בתנאי כמובן שבחרתם נכון את הקבלן). מן הסתם תרצו שהתוצאות יישמרו לטווח ארוך, כך שגם בעוד מספר שנים המשרד יספק את סביבת העבודה האופטימלית בלי שתצטרכו לבצע עוד שיפוצים או עבודות תחזוקה נרחבות מדי. בהתאם חשוב לבחור חיפוי רצפה שקצב השחיקה שלו איטי. אפשרויות מומלצות הן רצפת בטון מוחלק (שזקוקה לפוליש ווקס אחת למספר חודשים) ופרקט סינטטי.

ליצור אווירה ביתית

כשהעובדים שוהים במשרד שעות רבות בכל יום, לאורך 4-5 ימים בשבוע ולפעמים גם 6, וכשיש ימים שבהם העבודה לא מסתיימת בשעה הרגילה אלא מתארכת, חשוב להעניק לעובדות ולעובדים תחושת בית. המשימה הזו כוללת באופן טבעי צעדים רבים ולא רק מבחינת עיצוב המשרד, אבל כשבוחרים חיפוי רצפה כדאי להעדיף אופציות שמשדרות חמימות על-פני רצפות שמזוהות עם יוקרה אבל עלולות לשדר גם קרירות וניכור. עץ מטבעו משרה שלווה ואנרגיות חיוביות נוספות ולכן כל חיפוי עם מראה עץ יאפשר לכם לסמן V על הסעיף החשוב הזה.

לוודא לוח זמנים מתאים

מצד אחד, המטרה היא שיפוץ מושלם שיהפוך את המשרד לנוח במיוחד ומרשים מאוד מבחינה ויזואלית. מצד שני, מטרה חשובה לא פחות היא השלמת העבודות בזמן קצר ככל האפשר, כדי למנוע השבתה מיותרת של החלל לתקופה ממושכת מדי. קבלנים מיומנים יודעים לבצע את מלאכות הגמר השונות, ובפרט הריצוף, ביעילות ובמהירות, ולכן חשוב לבחור איש מקצוע מנוסה. דגש נוסף הוא סעיף ספציפי בחוזה שבו יפורט לוח הזמנים באופן הברור ביותר וללא סייגים לא הכרחיים. ליצירת קשר עם קבלן גמר מומלץ בקרו באתר TBS.

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

כתבות נוספות:

קבלו הצעת מחיר

קטגוריות מובילות

חייגו
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן