בקרו אותנו:

הוד השרון, רחוב החרש 8

צרו קשר

0723937269
שלוחה 1

שעות פעילות

ימים א'-ה': 9:00-19:00 | יום ו': 9:00-13:00

פרקטים מונעי החלקה

פרקט מונע החלקה לחדרי אמבטיה

מחפשים את הדרך המושלמת לשפר את המראה של האמבטיה שלכם, כמו גם את מידת הפונקציונליות של החלל? המקום הטוב ביותר להתחיל ממנו הוא הרצפה. בין אם אתם מעצבים חדר אמבטיה יוקרתי ובין אם חדר אמבטיה משפחתי, הריצוף שלכם יכול לעשות הבדל גדול, כמו גם אביזרים נוספים שתבחרו להתקין וישפרו את החוויה שלכם במידה משמעותית.

קודם כל ולפני הכל, הקדישו מחשבה לרצפה

מכיוון שחדר האמבטיה תמיד רטוב ולח, עליכם להקדיש מחשבה רבה לנושא הריצוף, כאשר לתכונות שמפחיתות את הסיכון להחלקה יש מקום של כבוד. מומלץ מאוד לבחור בפתרון ריצוף מונע החלקה, שנחשב לבטוח עבור חדרי אמבטיה וחללים רטובים, וכיום תוכלו למצוא בקטגוריה זו גם פרקטים מסוגים שונים.

הבחירה הנכונה של פרקט מונע החלקה

ממש כמו שתבחרו ארון אמבטיה קטן תלוי שימקסם חלל קטן, כך עליכם לבחור את פתרון הריצוף שיספק לכם את המענה הטוב ביותר נגד החלקה, ויספק שקט נפשי בכל שימוש בחלל הרחצה. אם אתם אוהבים את המראה החם של רצפת פרקט, פרקטים של ענק השטיחים והפרקטים מציעים לכם התאמה מושלמת לחלל האמבטיה, בסטנדרט גבוה של איכות ושפע של עיצובים מרהיבים שיאפשרו לכם לעצב חדר אמבטיה בדיוק כמו שאתם אוהבים, והכל – עם עמידות גבוהה בפני החלקה שתעניק לכם שקט נפשי.

פרקט מונע החלקה מלמינציה

פרקט למינציה נראה בדיוק כמו רצפת עץ אמיתית אך יש לו שלל תכונות שהופכות אותו למושלם עבור חללי אמבטיה מסוגים שונים, לרבות דירוג גבוה של עמידות למים. מעבר לכך הוא ממש פשוט לניקוי, כך שאינכם צריכים לטרוח וזמין בשלל עיצובים שיתאימו לכל סגנון של אמבטיה. עם התקנה פשוטה ומחירים שווים לכל כיס אתם יכולים לזכות להתאמה המושלמת לצרכים שלכם. למרות שרוב הפרקטים מלמינציה עמידים בפני מים בצורה כזו או אחרת, עליכם לשים לב לנושא הדירוג, שכן פרקט שמוגדר כעמיד בפני מים יתאים באופן ספציפי לחלל האמבטיה שלכם.

פרקט פולימרי מונע החלקה

סוג נוסף של פרקט מונע החלקה זהו הפרקט הפולימרי. בדומה לפרקט למינציה, גם הוא אינו מיוצר מעץ אלא משבבים דחוסים של PVC, ולכן הוא יגלה עמידות גבוהה בפני מים, בין יתר התכונות שלו. הוא קל וחזק, ואינו דורש התקנה מיוחדת כמו בעבר, וכיום ישנם מותגים שמציעים עיצובים מרהיבים בשלל גוונים שנראים בדיוק כמו פרקט עץ, אך מגלים אטימות מאוד גבוהה למים, ולכן הם יהיו בחירה מושלמת לחלל האמבטיה שלכם.

אינספור אפשרויות נפתחות לפניכם עם הטכנולוגיה המודרנית

ולסיכום, אם בעבר הייתם מוגבלים, כיום אתם יכולים ליהנות ממראה העץ הטבעי, ללא כל התחזוקה הנדרשת ועם רמת אטימות גבוהה למים, כך שתוכלו ליצור בחלל האמבטיה שלכם כל עיצוב שתרצו בכל סגנון ולהתקין ארונות אמבטיה, כלים סניטריים, מראות ואביזרים שישתלבו בצורה הרמונית עם כל סגנון עיצוב.

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

כתבות נוספות:

קבלו הצעת מחיר

קטגוריות מובילות

חייגו
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן