פרקט לחדר ילדים

שיווק והתקנה של פרקטים מעוצבים לחדרי ילדים.

להזמנות בכל הארץ ולייעוץ חינם התקשרו:

פרקט לחדר ילדים - ענק השטיחים והפרקטים

פרקט לחדר ילדים מושלם - מכירה והתקנה

ענק השטיחים והפרקטים מגשימה לכם חלום עם מיטב הפרקטים לחדרי ילדים של מגוון חברות מוכרות ואיכותיות. פרקט לחדר ילדים כמו שתמיד רציתם, וכעת יש באפשרותכם להפוך את חדר הילדים למקום שנעים לגדול בו! 

ענק השטיחים והפרקטים מציב רף חדש של איכות, נראות ועמידות. אצלנו תמצאו סדרות שונות של פרקטים לחדר ילדים במבחר דגמים וצבעים. אנו נתאים אישית את הפרקט לאופי והעיצוב של חדר הילדים שלכם.

פרקט לחדר ילדים תמונות של עבודות שלנו:

למה מומלץ לבחור בפרקט לחדר ילדים?

פרקט משדר חמימות רכה, המהווה חלק חיוני מכל חדר ילדים באשר הוא ותורמת רבות ליצירת האווירה החמימה והמזמינה. בכך, חוסך הפרקט את הצורך באין ספור אביזרים משלימים שייצרו את האווירה הנכונה, תוך יצירת עומס ויזואלי ופיזי כאחד. מלבד זאת, משטח הפרקט נעים יותר לדריכה ולמגע בהשוואה למגעה הקר של האבן, ואין מתאים ממנו לילדים המבלים שעות ארוכות ברביצה על הקרקע תוך משחק, קריאה, הכנת שיעורי בית וכל פעילות אופיינית אחרת.

קטלוג פרקט לחדר ילדים 2022:

מה חשוב לקחת בחשבון בעת בחירת פרקט חדר ילדים?

עיצוב חדר הילדים, מהנה ככל שיהיה, הוא פרויקט מורכב הדורש שימת לב למכלול מקיף של פרטים שהשילוב הנכון ביניהם יוצר את חדר הילדים המושלם עליו תמיד חלמתם. כאשר החדר מיועד ליותר מילד אחד ואמור לספק את צרכיהם של מספר ילדים במקביל, רמת המורכבות עולה, ועמה גם רמת ההוצאות.

 

אבל גם אם שדרוג חדר הילדים מתברר כפרויקט לא זול, חשוב לזכור, כי ילדים, אחרי הכל, הם רק ילדים. לכן, מומלץ מאוד להשקיע בפרקט איכותי לחדר הילדים, כדוגמת פרקט פולימרי, ולא להתפשר על רמת העמידות של הפרקט. פרקט איכותי ועמיד יעמוד בגבורה גם בפני כיסאות נגררים, חבטות כדור ושאר אתגרים אופייניים לחדר ילדים.

לקבלת ייעוץ עבור פרקט בחדר ילדים:

מהו צבע פרקט מומלץ לחדר הילדים?

גם אם אתם יושבים על המדוכה בסוגיית עיצובו של חדר התינוקת המושלם עבור הנסיכה הרכה שזה לא מכבר הגיחה לעולם הגדול, חשוב להחזיק ראש ולא למהר להפיל את הפור על גווני הוורוד – בייבי הילדותיים המתבקשים. במידה והנכם בוחרים בפרקט איכותי, הוא עתיד לשמש אתכם נאמנה לאורך שנים ארוכות ויהיה חבל בהחלט להחליף אותו באחר רק בשל העובדה שהגוון איננו רלוונטי עוד. גם אם הנכם מעצבים חדר ילדותי לבן ה 5-6, מומלץ לתכנן את עיצוב הפרקט מתוך חשיבה של חמש שנים נוספות קדימה ולבחון בעיניו של ילד בן עשר את רמת הרלוונטיות של הפרקט.

כמובן, תוכלו להשתעשע כאוות נפשכם עם אלמנטים מעוצבים כאלה ואחרים ועם שלל אביזרים שיעניקו לחדר את הטאצ' הילדותי / תינוקי הנדרש, אך חשוב להקפיד על כך שמרכיבי החדר היותר יקרים ומורכבים להחלפה, ובראשם הפרקט, יהיו בעלי אמירה ניטרלית יותר, על מנת שיוכלו להתאים עצמם בעתיד הקרוב או הרחוק לסגנון בוגר או עדכני יותר, מבלי לגרור עלויות גבוהות ביותר הכרוכות בהחלפת פרקט.

עם ניסיון של עשרות שנים בתחום הפרקטים לחדרי ילדים, ענק השטיחים והפרקטים ידעו לתת לכם מענה וייעוץ מותאם אישית לצריכים שלכם. ליצירת קשר לחזרה מהירה>>

האם צריך להתאים את פרקט חדר הילדים לשאר חדרי הבית?

בגדול, כל עוד חדר הילדים מצויד בדלת, כמו כל חדר סטנדרטי, אין צורך ואפילו מיותר לשמור על קו סגנון אחיד של פרקט חדר הילדים עם יתר משטחי הפרקט בבית. מנגד, מומלץ שלא ליצור ניגוד עיצובי חד יתר על המידה בסביבת חדר הילדים ולהשתדל שגוון הפרקט וסגנונו יהיו דומים לגוון ולסגנון של הפרקט במשטח הסמוך אליו, כמו המעבר בין החדרים, על מנת ליצור מראה הרמוני ומזמין בחלל הבית.

אנו מזמינים אתכם לבקר באחד מאולמות התצוגה שלנו, על מנת ולהבין טוב יותר מהו הגוון והמראה שאתם מעדיפים לחדר של האוצרות שלכם. אנו בטוחים שנצליח למצוא פרקט מדהים לחדר הילדים שגם יראה טוב, גם יעמוד בתקציב שלכם וגם יתאים לאופי הילד/ה.

 

בהחלט מומלץ להתקין פרקט בחדר ילדים! הפרקט ייתן לילדכם נפילה רכה בעת נפילה, הפרקט נעים יותר למגע ומכיוון שילדים אוהבים לשבת על הרצפה חשוב לקחת זאת בחשבון. פרקט משדר אווירה נעימה, חמימה וביתית וחשוב שילדים ירגישו טוב בבית.

בענק השטיחים והפרקטים תמצאו מגוון ענקי של פרקטים המותאמים לחדר ילדים: פרקט פולימרי, ךמינציה, פרקט עץ ועוד… ההחלטה תלוית תקציב והעדפות מותג או צבע.