התקנת פרקט על ריצוף קיים

חברתנו מתמחה בהתקנת פרקט על ריצוף קיים.

להתייעצות לגמרי בחינם חייגו

התקנת פרקט על ריצוף קיים

במידה ואינכם מרוצים מהריצוף הקיים שלכם ותרצו לחדש את המראה והאווירה בבית אך מבלי לפרק את כל האריחים, עומדת לרשותכם האפשרות של התקנת פרקט על ריצוף קיים. מכיוון שישנן שיטות שונות להתקין פרקט על ריצוף קיים, חשוב שלחברה המבצעת יהיה ניסיון מקצועי עשיר בהתקנת פרקטים כך שתוכל להמליץ לכם על הבחירה הטובה ביותר ולבצע את העבודה ביד רמה.
כאן אנו נכנסים לתמונה, עם ניסיון של 25 שנים בהתקנת פרקטים מכל סוג. אנו נשמח ללוות אתכם מרגע בחירת הפרקט ועד ההתקנה בפועל, תוך שמוודאים שתזכו לתוצאות היפות, האיכותיות והטובות ביותר, בהתאמה לצרכים ולדרישות שלכם.

יתרונות התקנת פרקט על ריצוף קיים:

⭐️ חסכון בזמן –  מכיוון שאין צורך לפרק את הריצוף ולהכין שוב את המשטח

⭐️ חסכון בעלויות –  מה שמשפיע גם על מכלול העלויות היא העובדה שיש לפרק את הריצוף הקיים וכאשר מתקינים פרקט על הריצוף העכשווי, זה בהחלט מוריד בעלויות.

⭐️ תשתית נוחה להתקנה – התקנת פרקט צריכה להתבצע על משטח ישר. כאשר כבר יש ריצוף אז המשטח כבר מוכן ומפולס לעבודה.

⭐️ התאמה לכל משטח – אפשר להתקין פרקט על כל סוגי הריצוף!

שאלות נוספות?

נשמח לתת מענה וייעוץ לכל שאלה שיש לכם

באיזה סוג פרקט מומלץ להשתמש בעת התקנה על ריצוף קיים?

כאשר מתקינים פרקט על ריצוף קיים, סימן שהעיצוב אינו נעשה מאפס, כלומר שכבר יש סגנון עיצוב לבית וחשוב ליישר אתו קו. בחירת הפרקט צריכה להתאים לסגנון העיצוב הקיים, לצבעים השולטים, לרהיטים ולאביזרים המשלימים כדי להשתלב בצורה הרמונית עם החלל. לכן מומלץ להתייעץ עם מעצב או אדריכל, או לחלופין עם המומחים שלנו, כדי להגיע לבחירה כמה שיותר מתאימה.
דבר נוסף שצריך להשפיע על הבחירה זו שיטת ההתקנה. יש סוגים שונים של שיטות התקנה כמו התקנה עם דבק, התקנה צפה או התקנה על ידי מסמור, והבחירה צריכה לקחת בחשבון את העובדה שקיים כבר ריצוף ועל הפרקט להשתלב מעליו.

מהם החסרונות בעת התקנת פרקט על ריצוף קיים, והאם יש אלטרנטיבה?

להתקנת פרקט על ריצוף קיים יש המון יתרונות, אך גם חסרונות שצריך לקחת בחשבון:
• על הבסיס הקיים להיות אידיאלי להתקנה – הריצוף הקיים צריך להיות ישר, נקי, ללא בליטות ואידאלי להתקנת פרקט. במידה והוא אינו כזה, הדבר עשוי להעלות קשיים.
• בחירה מוגבלת – מכיוון שלא כל שיטת התקנה מתאימה וכבר יש סגנון עיצוב קיים, יכול להיות שהבחירה שלכם תהיה יותר מוגבלת יחסית.
• קיצור הדלתות – לא פעם התקנת פרקט על רצפה קיימת תגביה את הרצפה מה שידרוש מכם לקצר דלתות ולבצע התאמה מבחינת מידות.
• פינוי הבית – כמו שיפוץ לכל דבר יהיה עליכם לפנות את הבית והרהיטים וגם לתת לפרקט זמן לנוח ולהתאקלם לפני שחוזרים לבית ולשגרת החיים.

מה צריך לקחת בחשבון כאשר מתקינים פרקט על רצפה קיימת?

כאשר מתקינים פרקט על רצפה קיימת צריך לקחת בחשבון שתצטרכו לפנות את הרהיטים בבית ויש להיערך לכך מבחינת מקום אחסון, מה גם שסביר להניח שתצטרכו לשהות מחוץ לבית למשך זמן ההתקנה. כמו כן יכול להיות שתצטרכו לקצר את הדלתות כדי שניתן יהיה לפתוח ולסגור אותן, עכשיו כשהרצפה הרבה יותר גבוהה.

שימו לב – אם מתקינים פרקט על ריצוף קיים כן חשוב לוודא שהרצפה ישרה, שאין עליה בליטות, לכלוך, אבק או שמנים ושהיא נמצאת במצב אופטימלי להתקנה.

האביזרים הדרושים לצורך התקנת פרקט על ריצוף קיים:

כאשר מתכוונים להתקין פרקט על ריצוף קיים, יש צורך באביזרים הבאים:

פאנלים – פנלים לפרקט הם תוספת הכרחית לכל רצפת פרקט, הם למעשה מחברים בין הסיומת של הפרקט לבין הקיר. יש סוגים שונים של פאנלים לבחור מהם, שימו לב למידות, מכיוון שהרצפה תהיה גבוהה יותר.
ספים – הספים הם קטעי ההמשך של הפרקט ומיקומם מתחת לדלתות. יש להצטייד בספים שונים עבור פרקט עץ ואחרים עבור פרקט למינציה.
ספוג בידוד – אביזר נוסף הוא ספוג בידוד, אשר מטרתו למנוע את רעשי החריקות כאשר דורכים על הרצפה. עם זאת לא בכל סוג פרקט יהיה צורך בבידוד שכזה.
דבק – אם הפרקט מודבק לרצפה כמובן שצריך להביא את סוג הדבק הדרוש.

אביזרים אלו כלולים במחיר ומגיעים יחד איתנו כשנגיע לבצע את ההתקנה. אתם תזדקקו להם במידה ותרצו להתקין פרקט בכוחות עצמכם.

ממה מורכבת עלות ההתקנה?

המחיר של ההתקנה כרוך בכמה וכמה משתנים:

  • הובלה והתקנה
  • כמות אביזרים ולוחות הפרקט
  • סוג הפרקט הנבחר
  • היקף העבודה ומספר השעות שיידרשו לה
  • כוח האדם
  • חישוב שעות עבודה
  • רמת המקצועיות של צוות החברה
  • שיטת ההתקנה
  • פינוי פסולת ושאריות חומר
  • ועוד

 

אנו כאן כדי לתת לכם את מיטב השירותים בתחום!

בענק השטיחים והפרקטים, התקנת פרקטים זו המומחיות שלנו. אנו מוכרים ומתקינים פרקטים בפריסה ארצית ומייבאים ומשווקים(הבלעדיים) פרקט מסוג AGT, שנחשב לאחד האיכותיים שיש.

אנו נשמח ללוות אתכם לאורך כל הדרך, החל בשלב בחירת הפרקט המתאים ועד להתקנתו, תוך שתורמים מהידע המקצועי ומהניסיון שצברנו לאורך 25 שנות פעילות בתחום. אצלנו תוכלו לבחור מתוך סוגים שונים של פרקט, ביניהם פרקט עץ, פרקט פולימרי ופרקט למינציה ולקבל את המענה המושלם והמתאים ביותר לבית שלכם. 

רוצים לבדוק אם התקנת פרקט על הריצוף הקיים זו האפשרות הטובה ביותר עבורכם? צרו איתנו קשר לקבלת ייעוץ הצעת מחיר אטרקטיבית!