ניקוי פרקט

חברתנו משווקת חומרי ניקוי מקצועיים לפרקט

להתייעצות לגמרי בחינם חייגו

ניקוי פרקט

ניקוי פרקט זו פעולה חשובה אשר עוזרת לשמור על הפרקט לאורך זמן ושומרת על המראה שלו כך שיהיה יפה ואסתטי. עם זאת כדי שתהליך ניקוי הפרקט יהיה אופטימלי ולא יפגע בפרקט, חשוב לדעת מה עושים. ריכזנו לכם את כל הפרטים החשובים. 

חומרי ניקוי מומלצים לניקוי הפרקט:

חומר ניקוי לפרקט - ענק הפרקטים
חומר לניקוי פרקט - סירנובה
חומר ניקוי לפרקט למינציה - ענק הפרקטים
חומר ניקוי לפרקט למינציה

⭐️ערכת תחזוקה לפרקט בגמר לכה של חברת סירנובה – ערכה נוחה לשימוש המתאימה לכל רצפות הפרקט ומכילה מרענן מוצק, חומר ניקוי מוצק, פוליש מוצק ומטליות. 

⭐️ חומר לניקוי עמוק לפרקט בגמר לכה של חברת סירנובה – אחת לתקופה יש לבצע ניקוי עמוק לפרקט, מומלץ לעשות זאת עם חומר ניקוי עמוק להסרת שכבות ישנות. החומר ידידותי לסביבה ולשימוש ומתאים לכל סוגי הרצפות. הוא פותח במיוחד כדי להתמודד עם כתמים קשים ופסים על הרצפה. 

⭐️ חומר לניקוי פרקט אינטנסיבי – מכיל חומרים טבעיים בלבד ומנקה ביסודיות רצפות פרקט עם גימור שמן. מתאים להסרת כתמים קשים ושאריות סבון. 

⭐️ ניקוי וריענון רצפת פרקט – חומר ניקוי אקולוגי על בסיס מים מתאים לכל סוגי הרצפות שמצופות בלכה. מתאים לתחזוקה שגרתית וגם לרצפות פרקט עם גימור שמן של החברה.

⭐️ פוליש לפרקט בגמר לכה – פוליש שמספק שכבת הגנה נוספת לפרקט, מסיר שריטות, ושומר על מראה הרצפה.

חומר ניקוי לפרקט הוא תנאי הכרחי לניקוי יעיל והגנה על רצפת הפרקט שלכם.  כמובן שאם אתם רוצים המלצות וטיפים בנושא, יש לנו ניסיון רב ונשמח לעמוד לרשותכם תמיד!

שאלות נוספות?

נשמח לתת מענה וייעוץ לכל שאלה שיש לכם

איך מנקים פרקט(לפי סוג הפרקט)?

כמו כל משטח אחר פרקטים גם כן צוברים לכלוך. מכיוון שעץ רגיש למים, ניקוי פרקטים מתבצע בעיקר בעזרת שואב אבק וטאטוא. ואחת לכמה זמן יש לנגב את הרצפה עם סמרטוט לח וחומר ניקוי לפרקט. בעת ניקוי פרקטים יש לעבוד לפי המלצות היצרן ולהבדיל בין פרקט עץ גושני לבין פרקט עץ למינציה או רב שכבתי, מכיוון שלכל סוג צרכי ניקוי שונים. ישנם דגשים ספציפיים לניקוי הפרקט לפי סוג הפרקט שיש ברשותכם:

- ניקוי פרקט למינציה

ישנן כמה שיטות לניקוי פרקט למינציה:

• ניקוי במים חמים – מומלץ לבצע שטיפה רטובה פעם בשלושה חודשים עם מים חמימים, כאשר יש לסחוט היטב את הסמרטוט ובשום אופן לא לשפוך מים על הפרקט. ייבשו את הפרקט עם מטלית יבשה.

• ניקוי עם חומר ניקוי ייעודי – ניתן לקנות חומר לניקוי פרקט. יש לפזר את החומר על הפרקט ולנגב עם מטלית לחה. מומלץ להשתמש במטלית מיקרופייבר כדי למנוע נזקים לרצפה.

 ניקוי עם סבון עדין – אפשר להוסיף לדלי עם מים חמים שמפו תינוקות או סבון כלים ולערבב היטב. אין להשתמש באקונומיקה או חומרי ניקוי חזקים.  

- ניקוי פרקט עץ

ניקוי פרקט עץ צריך להתבצע בהתאם לשלבים הבאים:

• שאיבת אבק – שאיבת אבק עוזרת לסלק אבק ולכלוכים.

• טאטוא – לאחר שמסירים את הלכלוך העיקרי יש לטאטא את כל שטח הפרקט כדי להסיר לכלוכים שנותרו. 

 ניגוב עם מטלית לחה – לניקוי פרקט עץ ממלאים דלי במים עם חומר ניקוי לפרקט עץ וסוחטים היטב את הסמרטוט. המים מזיקים לעץ לכן חשוב להשתמש בכמה שפחות מים. לאחר מכן מנגבים את הרצפה עם הסמרטוט. 

- ניקוי פרקט רב שכבתי

גם כאשר מנקים פרקט רב שכבתי יש להימנע מהרטבה מסיבית של המשטח. 

ניקוי באמצעות מטלית לחה – יש לטבול את המטלית בדלי עם מים וחומר שטיפה לפרקט לסחוט אותו היטב ולאחר מכן לנגב את הרצפה. יש לעבור על הרצפה עם מטלית יבשה כדי לוודא שלא נשארו אזורים רטובים. מומלץ לנקות בשיטה זו אחת לשבועיים שלושה.

הפרקט נרטב - מה עושים?

במידה ונשפך נוזל או שנשפכו מים על הפרקט יש לפעול באופן מידי ונקודתי, שכן נוזלים יכולים לגרום לפרקטים נזק בלתי הפיך. עבדו לפי השלבים הבאים:

• ספגו באופן מידי את הנוזל עם מטלית יבשה ועד לייבוש מלא. 

• אם נשפכה כמות גדולה של מים או מוזלים, אנו ממליצים להדליק את המזגן על חימום שבמקביל, כדי שהמים לא יספגו בפרקט, אלא יתאדו. 

איך מנקים כתמים שונים מהפרקט?

הסרת כתמי דם – הסרת כתמי דם יש לבצע עם מטלית חמה וספריי לניקוי חלונות. התיזו על הכתם את הספריי ונקו עם מטלית מיקרופייבר שהושרתה במים חמים. סחטו היטב את המטלית והסירו את הכתם באופן מיידי.

 

רוצים לבדוק אם התקנת פרקט על הריצוף הקיים זו האפשרות הטובה ביותר עבורכם? צרו איתנו קשר לקבלת ייעוץ הצעת מחיר אטרקטיבית!