פרקטים לחדר שינה

חברתנו מתמחה בהתאמת פרקט לחדרי הבית

להתייעצות לגמרי בחינם חייגו

פרקטים לחדר שינה - ענק הפרקטים

קטלוג פרקט לחדר שינה

אם אתם חולמים לשדרג את חדר השינה, או שאתם עוברים לדירה חדשה ומחפשים רעיונות עיצוביים – שילוב של פרקט בחלל אינטימי הוא רעיון נפלא. הפרקט משרה אווירה המשלבת חמימות עם יוקרה, ובאורח פלא הוא מצליח לייפות כל חלל. חדר השינה שלנו הוא המקום אליו אנחנו חוזרים כדי לנוח, חשוב שנעצב אותו במראה נעים, ועוטף  – ובעזרת שילוב פרקט תוכלו להגיע לגימור עיצובי עוצר נשימה.   

איזה סוג פרקט מתאים לחדר שינה?

חשוב שתדעו שיש שלושה סוגים של פרקטים, האחד עשוי מעץ מלא ונחשב לאיכותי ביותר, וילווה אתכם במשך שנים ללא שחיקה. והסוג השני הוא הפרקט הסינטטי, או בשמו העממי יותר "פרקט למינציה" – פרקט שהוא למעשה מדבקה שאתם או בעל מקצוע מדביקים על רצפת החדר, הלמינציה במקרה הטוב תחזיק כעשור ובמקרה הפחות טוב היא עלולה להחזיק מספר שנים בודדות.  הסוג השלישי הוא פרקט פולימרי, מדובר בפרקט עמיד לחלוטין בפני חדירת מים, הוא מתאים יותר לחללים רטובים כמו חדר אמבטיה, חדר שירותים, מטבח ומרפסת ופחות מתאים לחדר השינה.

בחדר השינה היינו ממליצים לשלב פרקט איכותי מעץ מלא, שיחזיק לכם שנים רבות – בלי דאגות מיותרות. כמובן שיש גוונים לפרקטים, תצטרכו לבחור בצבע שהכי יחמיא למראה הכללי של החדר. בנוסף, כדאי שתבחרו בפרקט שלא מרעיש עבור חדר השינה.

יתרונות פרקט בחדר השינה

אחד היתרונות של הפרקט באופן כללי, הוא שמחירו נמוך ביחס לאפשרויות ריצוף אחרות. וכאמור, הפרקט הוא בחירה מושלמת עבור חדר השינה כיוון שהוא משרה חמימות, יופי וגם קל מאוד לנקות אותו, ובנוסף הוא מבודד רעשים בין קומות ובין חדרים.

 

אילו סוגי פרקטים מתאימים לחדר שינה?

בשורה התחתונה, כל סוגי הפרקטים מתאימים לחדר השינה – כאמור הפרקטים מעניקים בידוד רעשים, ובידוד תרמי גבוה באופן כללי וביחס לפרקט למינציה בפרט. משום שפרקט מעץ מלא משמש כמבודד תרמי, בלילות קרים תוכלו להתהלך יחפים בחדרכם, ובזכות הפרקט יהיה לכם חמים ונעים.

שאלות נוספות?

נשמח לתת מענה וייעוץ לכל שאלה שיש לכם

האם פרקט מתאים לכל חדר (ילדים, הורים, חדר אורחים וכו')?

התשובה היא חד משמעית כן – פרקטים בחדרים זו בחירה מדהימה. אם ניקח לדוגמא פרקט לחדר ילדים , הפרקט מתאים לחדר הילדים כמו כפפה ליד, משום שמבחינה בטיחותית הוא עדיף על כל ריצוף. במידה וילדכם ייפול על הפרקט המכה תהיה קלה יותר מאשר מכה של מריצוף עשוי מרצפות. בנוסף, הפרקט הוא חמים ונעים ללכת עליו יחפים, מה שיכול להתאים לתינוקות שנמצאים בשלב הזחילה. כמו כן, גם עבור חדר אורחים פרקט יכול להוות בחירה נפלאה, בדיוק בגלל הסיבות שציינו קודם – הוא מעניק תחושה של חום ויוקרה, ואין לנו ספק שאתם רוצים לארח את המשפחה או החברים שלכם על הצד הטוב ביותר.

איזה צבע מומלץ לפרקט חדר שינה?

יש כל-כך הרבה גוונים של פרקט, תוכלו להתאים את הצבע לפי צבעי הריהוט בחדר וכן לפי מידת האור בחדר – כלומר, במקרה ולא מדובר בחדר מואר, מומלץ לשלב גוון בהיר, כמו למשל פרקט לבן משום שרצפה בהירה מחזירה אור, מה שיגרום לחדר להיות מואר יותר וכן גם להעניק אשליה אופטימית של חדר גדול יותר.  בנוסף, אם הרהיטים שבחרתם כהים בחירה של פרקט בצבע בהיר תהיה בחירה מצוינת כי היא למעשה תעניק ניגוד מחמיא בין הגוונים. כמו כן, אם החדר שלכם מואר דיו, תוכלו לשלב פרקט בגוון עץ כהה וטבעי שישדרג את המראה של החדר שלכם בצורה נפלאה – ויעניק מראה יוקרתי ויפה. 

 פרקט הוא בחירה פרקטית ועיצובית גם עבור חדר השינה וגם עבור שאר החדרים בבית הוא מבודד תרמי, מבודד רעשים, קל לניקוי, משרה אווירה נעימה ומחמיא לחלל.