בקרו אותנו:

הוד השרון, רחוב החרש 8

צרו קשר

0723937269
שלוחה 1

שעות פעילות

ימים א'-ה': 9:00-19:00 | יום ו': 9:00-13:00

פרקט לאמבטיה – כל התשובות להתלבטויות שלכם

פרקט לאמבטיה - אורטל קמינים

הוא כנראה לא היה הבחירה הראשונה שלכם בריצוף, אבל מרגע שהתחלתם לחשוב על סוגיית הפרקט באמבטיה שלכם, קשה לסגת ממנה. ומה הפלא? הפרקט מעניק מראה חמים ומושך שמתכתב מעולה עם חוויה של פינוק ונועם בחדר הרחצה. ואם חששתם מפני השילוב המזיק בין מים ופרקט, בוודאי תשמחו לדעת שישנם דגמים שנוצרו במיוחד למטרה הזו והם כולם לפניכם.

האם אפשר ומומלץ להתקין פרקט לאמבטיה?

חלק גדול מחדרי האמבטיה מכילים כיום מגוון פריטי עץ כמו ארונות, מדפים ואפילו דלתות עץ שמתאימות יותר לעיצוב הכללי של הבית. אלא שבסוגיית המרצפות, רבים תוהים האם פרקט שישלים את העיצוב הנהדר של העץ יהיה הבחירה המתאימה. ובכן, כל עוד מדובר בסוג פרקט מתאים שערוך להתמודדות עם מים, אין כל מניעה להתקין פרקט לאמבטיה והמהלך יניב בדיוק את המראה הנקי והאחיד שחלמתם עליו.

איזה פרקט מתקינים בחדר הרחצה?

חשוב להדגיש שלא כל פרקט ערוך להתמודדות עם חדר ייחודי כמו חדר הרחצה ולכן נהוג להתקין פרקט פולימרי. פרקט זה הינו עמיד במים ודוחה לחות ורטיבות, מה שהופך אותו לבחירה המושלמת לחדרי רחצה תוך הבטחת עמידות מצוינת. פרקט זה מגיע בדגמים יפהפיים דמויי עץ וגם עם התקנה קלה למדי ואחריות ארוכת טווח, כאשר החיסרון היחידי בו הוא המחיר היקר יותר לעומת סוגים אחרים של פרקט לאמבטיה. 

מלבד פרקט פולימרי, ישנה אפשרות להתקין פרקט למינציה מדגם איכותי מאוד, אך אפשרות זו טובה כל עוד לא נותרים כתמי מים ושלוליות לאורך זמן על גבי הפרקט. צריך לדאוג לבחירה בסוג בעל שכבת אטימה מצוינת ולייבש את המשטח כראוי עם סיום הרחצה. בנוסף, פרקט לאמבטיה מסוג כזה מצריך צנרת כפולה, כדי שאם תהיה בעיה בתשתית הפיצוץ לא יגרום להתנפחות כל הפרקט והחלפתו. 

ומה לגבי פרקט עץ אמיתי?

זה בהחלט מפתיע, אבל גם זה אפשרי. עץ כחומר חי וטבעי מסוגל להתמודד מטבעו עם מים עד לכמות מסוימת, אבל כפי שמים רבים מידי יחריבו וירקיבו כל עץ חי, כך גם מים באותה הכמות יזיקו לחייו של פרקט העץ. אם אתם מעדיפים את הדבר האמיתי ולא פרקט פולימרי שבסופו של דבר מציע חלופה סינטטית, דעו שעליכם לבחור בפרקט רב שכבתי מאחר והוא הרבה יותר עמיד לתנאי לחות מאשר פרקט העץ הגושני. 

רוב מתקיני הפרקטים לא ימליצו על פרקט לאמבטיה מעץ טבעי מכיוון שההחלפה שלו הרבה יותר מורכבת ומחירו יקר משמעותית. 

אם לא פרקט, אז PVC

ריצופי ה-PVC משיבים אליהם את הקהל הביתי אחרי שנים רבות של היעדרות ממתחמי הפנים וזאת הודות לשיפור המרצפות ברמת ההתקנה, העמידות, המחיר וגם מבחר הדגמים המשובחים. ישנם דגמי PVC שמציעים מראה דמוי פרקט, נעימים לדריכה כמוהו, דוחים נוזלים ולחות ולכן יהיו יפים ואטרקטיביים מאוד לחדר הרחצה שלכם. כאן צריך לזכור שההתקנה דורשת מיומנות של בעל מקצוע מהתחום כך שהעלות מתייקרת ושאם חלילה ייגרם פיצוץ בצנרת, לא יהיה מנוס מלהחליף את כל המשטח. 

לסיכום

ארבע משטחי הפרקט האפשריים לאמבטיה הם למינציה, PVC, פרקט עץ אמיתי ופרקט פולימרי שנחשב להמלצה הטובה ביותר, עם מינימום חסרונות אפשריים. מכאן שווה לקחת את הנתונים לחברת פרקטים שתוכל לייעץ בהתאם לסוג, גודל ותכונות חדר הרחצה שלכם ולהתאים לכם את הפרקט הרלוונטי ביותר. 

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

כתבות נוספות:

קבלו הצעת מחיר

קטגוריות מובילות

חייגו
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן