בקרו אותנו:

הוד השרון, רחוב החרש 8

צרו קשר

0723937269
שלוחה 1

שעות פעילות

ימים א'-ה': 9:00-19:00 | יום ו': 9:00-13:00

פרקטים מומלצים 2022

פרקט AGT בסלון

החלטתם לצאת לדרך עם פרויקט השיפוץ שתמיד חלמתם עליו? מזל טוב! זו בהחלט תקופה מרגשת והדרך להפוך את הבית שלכם לכמה שיותר מושלם עבורכם.

כמובן, שהדרך להתחיל היא מלמטה למעלה, כך שקודם כל, עליכם לבחור את הריצוף. הריצוף הוא המתווה העיקרי של הבית, הוא משמש כתפאורה לכל הרהיטים שישבו עליו, בכוחו להגדיר את החלל ואת האווירה בבית ולכן יש המון השפעה לבחירה שלכם.

 

כיום יש המון אפשרויות ריצוף מובחרות ויפות, ואם אתם מחובבי הפרקטים, בשנת 2022 יש לא מעט מגמות פרקטים מובילות שיגרמו לבית שלכם להראות מודרני ומסוגנן. אם שאלתם את עצמכם אילו סוגי פרקטים מומלצים לבית שלכם, ריכזנו עבורכם כמה מהאפשרויות הטובות ביותר. 

 

בחירת הפרקט המתאים

לפרקט שתבחרו תהיה השפעה ישירה ודרסטית על חלל המגורים שלכם. יש סוגים שיגרמו לבית להיראות יותר קריר ומודרני בעוד שאחרי יגרמו לבית להיראות חמים ומסורתי.

בחירת הפרקט המתאים מסתכמת בשלושה גורמים עיקריים:

·        הסגנון שלכם

·        אורח החיים שלכם

·        התקציב שלכם

כלומר עליכם לבחור פרקט שיראה מדהים ויקלע לטעמכם, שיהיה פרקטי ויתאים לאורח חייכם ושיעמוד גם בתקציב שלכם.

למרבה המזל, יש לא מעט סוגי פרקטים מומלצים לשנת 2022, במגוון דגמים ועיצובים, עם תכונות שונות ובטווח רחב של מחירים. מוכנים לגלות אילו הם הפרקטים המומלצים ביותר?

פרקט מסוג למינציה

פרקט למינציה מתאים הן עבור חלל מסחרי והן עבור מתחמי מגורים, והוא ללא ספק כאן כדי להישאר. עם מגוון רחב של דגמים, עיצובים וגוונים, צפוי שיותר ויותר בעלי עסקים ובתים יבחרו בסוג זה של פרקט וייהנו מכל התכונות של עמידות במים, עמידות בפני כתמים ושריטות, טקסטורות ואפשרויות שונות ועוד.

ומה זה בכלל פרקט למינציה? פרקט למינציה זהו פרקט סינתטי הכולל שלוש שכבות, שכבה אחת של שבבי עץ מודבקים בלחץ, שכבה שניה שכוללת את הצבע והדוגמה של הפרקט ושכבה שלישית שהיא שכבת הגנה הכוללת צילום המדמה עץ בשלל צורות וגוונים.

פרקט למינציה בסלון

פרקט עשוי עץ

בעלי בתים שמעדיפים מראה יוקרתי וחומר טבעי יבחרו בפרקט עץ. פרקט עץ פופולרי מאז ומעולם ומציע מראה אותנטי ואיכותי. פרקט עץ מאוד יפה ומציע לא מעט יתרונות לבית, כאשר בוחרים בדגם איכותי.

כיום גם ניתן לבחור בפרקטים ידידותיים לסביבה ששווה לחקור לפני שמקבלים את ההחלטה הסופית, אבל כל סוג שתבחרו יהפוך את מראה הבית לאלגנטי ויקנה לכם שפע של יתרונות. את התחושה והמראה של פרקט עץ טבעי אי אפשר להחליף, עם התחזוקה הנכונה, המראה האלגנטי שלו ישמר לאורך שנים והוא בהחלט שווה את ההשקעה. 

פרקט פישבון לסלון

פרקט מהמותג הבינלאומי AGT

סוג זה של פרקט מגיע מחברה מובילה ומתקדמת לייצור פרקטים אשר הפרקטים שלה נחשבים לטרנד החם ביותר שיש בסביבה. הם מקדשים את המראה הטבעי ונוצרו בהשראת הטבע. הם מגלים עמידות בפני מים, החלקה ושריטות, וזמינים בשלל עיצובים מרהיבים.

פרקטים מבית AGT מציעים פתרון ריצוף אנטי בקטריאלי. הם ידועים בחדשנות שלהם, בבטיחות המקסימלית, בעמידות הגבוהה וברצון להכניס את הטבע לבית, ליצור עיצובים יוצאי דופן ולהגדיר את האווירה בחלל מחדש. 

פרקט עשוי פולימר

סוג נוסף של פרקט מומלץ הוא פרקט פולימר. הוא מיוצר מפולימר אלסטי ועמיד, ויש לו לא מעט יתרונות כמו למשל עמידות גבוהה בפני מים ושחיקה, מראה דמוי עץ, התקנה מהירה ופשוטה וניקיון קל. סוג זה של פרקט מתאים גם לסביבות רטובות כמו שירותים, מקלחת ומטבח, כמו גם לסביבות בהם קיימת תנועה ערה של אנשים. הוא נחשב להיגייני ואנטי בקטריאלי, מאוד חזק ושקט ביחס לפרקטים אחרים.

כאשר בוחרים פרקט פולימרי לבית חשוב לבחור במותג מוביל ומוכר, כמו גם להחליט מהי שיטת ההתקנה המועדפת: הדבקה, או קליק (בה הפרקטים מתחברים אחד לשני ולא מודבקים לרצפה). 

לסיכום ולעניין

הפרקט שתבחרו יכול להשפיע על המראה של הבית שלכם מקצה לקצה, אך מלבד המראה שלו, עליו גם להיות פרקטי ולהתאים לאורח חייכם הייחודי. הסביבה שבה תבחרו להתקין את הפרקט, מידת העמידות לה אתם זקוקים וגודל התקציב שעומד לרשותכם, כל אלו ועוד הם משתנים חשובים.

 

מלבד סוג הפרקט עצמו, כדאי להזמין את הפרקט מחברה מוכרת ובעלת מוניטין שמחזיקה את הפרקטים של המותגים המובילים בתחום, מציעה לכם איכות בלתי מתפשרת, מחירים נוחים, ואחריות על כל המוצרים. 

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

כתבות נוספות:

קבלו הצעת מחיר

קטגוריות מובילות

חייגו
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן