בקרו אותנו:

הוד השרון, רחוב החרש 8

צרו קשר

0723937269
שלוחה 1

שעות פעילות

ימים א'-ה': 9:00-19:00 | יום ו': 9:00-13:00

מפרקטים ועד לשיפוצים, מה הנדימן עושה?

פרקט אלון - ענק הפרקטים

הנדימן עשוי לפעול בדרכים שונות על מנת לסייע לכם בפרויקטים קטנים עד מורכבים יותר, כולל התקנות ותיקונים שונים בבית ובמשרד. רגע לפני שמזמינים הנדימנים להתקנת פרקטים, ריכזנו עבורכם כמה כללי אצבע ומידע בתחום זה – המשיכו לקרוא. 

קודם כל, הנדימן הוא מומחה פרקטים מוסמך?

ברוב המקרים, התשובה לכך תהיה: לא, הנדימן אינו איש מקצוע מורשה עבור התקנת פרקטים. עם זאת, חלק מההנדימנים אכן מחזיקים בכל מיני הסמכות עבודה שונות, ככה שכל מקרה לגופו. בואו נגיד ככה, אם אתם רוצים להחליף לסוג פרקט מאוד מסוים, אולי אפילו פרקט בייבוא אישי, ייתכן שתצטרכו מישהו מקצועי יותר מאשר הנדימן, אולי מישהו שמכיר את סוג הפרקט הספציפי שלכם. עם זאת, יש לציין כי את רוב סוגי הפרקטים ניתן להתקין על ידי הנדימנים, כלומר את רוב סוגי הפרקטים הנפוצים בארץ. 

מחירי התקנות פרקטים מומלצים לצרכן 

בסופו של דבר, הנדימן הוא איש מקצוע רב-תחומי. הוא מסוגל לבצע מגוון רחב של עבודות תחזוקה ותיקונים בבית, במשרד ועוד, כל זאת בצמוד לחיסכון של זמן, מאמץ וכסף, וכן תוך הבטחת ביצוע עבודה איכותית ומקצועית. עם זאת, לפני הזמנת הנדימן לשיפוצים קטנים ברחבי הבית או להתקנת פרקטים, חשוב להבין כמה העבודה אמורה לעלות. לכן, ריכזנו עבורכם רשימת מחירים מומלצת לצרכן:

  • פרקט למינציה: נהוג לשלם כ-35 – 45 ₪ למ"ר בגין התקנתו, לא כולל חומרי הפרקט עצמם. 
  • פרקט על גבי ריצוף: מקובל לתמחר את ההתקנה הזאת בעלות ממוצעת של כ-35 – 50 ₪ למ"ר. 
  • פרקט עץ: המחיר בדרך כלל ינוע בין כ-70 – 100 ₪ למ"ר, לא כולל הפרקט. 
  • פרקט פישבון עץ: טווח המחירים המקובל ינוע בד"כ בין כ-80 – 85 ₪ למ"ר, לא כולל חומרים. 
  • חיפוי מדרגות פרקט: עבודה זו תתומחר בין כ-60 – 90 ₪ לכל מדרגה, לא כולל חומרים. 
  • פרקט חדר שינה: פרקטים בחדרי שינה עד 16 מ"ר יעלו כ-800 – 1,100 ₪ בממוצע. 

לסיכום, הנדימן מבצע גם עבודות תחזוקה?

אכן כן, הנדימן מומלץ עבור עבודות תחזוקה, וזאת בנוסף לעבודות התיקונים וההתקנות שציינו כאן לעיל. לצורך העניין, הנדימנים יכולים לספק שירותים של ניקוי מרזבים, גיזום עצים וצמחייה, צביעת גדרות ושערים וכן הלאה. עם זאת, יש לציין כי מומלץ לבחור הנדימן בעל ניסיון בתחום העבודה הנדרשת לכם. אל תזמינו משהו עם ניסיון כללי, במיוחד אם אתם צריכים עבודות מיוחדות, כמו למשל התקנת תאורה חדשה בנישה עשויה גבס. 

הטיפ האחרון שלנו אליכם הוא: תמיד להקפיד לקבל הצעת מחיר מפורטת לפני תחילת העבודה. כל הנדימן מחזיק בכישורים אחרים, ידע אחר וניסיון שונה. לכן, חשוב שיהיה ברור לכל הצדדים במה העבודה כרוכה, מה הצפי לסיום והאם יש עליה אחריות. ללא פרטים אלו, אל תמהרו להזמין הנדימן כזה או אחר לביתכם או למשרד שלכם. 

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

כתבות נוספות:

קבלו הצעת מחיר

קטגוריות מובילות

חייגו
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן