בקרו אותנו:

הוד השרון, רחוב החרש 8

צרו קשר

0723937269
שלוחה 1

שעות פעילות

ימים א'-ה': 9:00-19:00 | יום ו': 9:00-13:00

מה יש לקחת בחשבון לפני הנחת הפרקט?

הנחת פרקט בענק הפרקטים

פרקט הוא מזמן ללא טרנד דקורטיבי אלא חלק אינטגרלי מעיצוב הדירה וחווית המגורים. יחד עם זאת, כדאי לדעת שיש מגוון של גורמים שיש לקחת בחשבון לפני שמניחים את הפרקט, בכדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר. נמצאים לפני שיפוץ הדירה והנחת הפרקט הבא שלכם? אל תפספסו את הכתבה הבאה!


סוג הפרקט המתאים לכם ברמה הדוקטיבית והפונקציונלית


חשוב לדעת שבשוק הישראלי יש מגוון סוגים של פרקטים, ולכן חשוב לדעת מהו הסוג המתאים לכם. בגדול, יש שני סוגים עיקריים: פרקט פולימרי ופרקט אשר מתבסס על עץ טבעי. הפרקט הפולימרי נחשב לעמיד יותר למים וללחות ולכן הוא מתאים למגוון של אזורים ברחבי הבית אולם אין לו את המראה הייחודי של הפרקט הטבעי. לכן, עוד לפני הנחת הפרקט – כדי לבדוק איזה סוג מתאים לכם.


בדיקת התשתיות אשר קיימות מתחת לפני השטח


חשוב לבדוק את התשתיות אשר קיימות מתחת לפני החיפוי הקיים כעת ואשר עליהם אתם עומדים להניח את הפרקט הבא שלכם. כדאי לשים לב לתשתיות של מים אשר עלולות לגרום לרטיבות, תשתיות חשמליות אשר נפוצות כאשר יש חימום תת רצפתי וצינורות שונים קיימים מתחת לפני הקרקע. אין הדבר אומר שאתם לא תוכל להניח את הפרקט על קרקע אשר יש אליה תשתיות שונות אלא שאולי תאלצו להוסיף חומר מבודד.


סוג הריצוף הקיים בכל חלל בדירה שלכם


יש פרקטים אשר ניתנים להדבקה על הריצוף בעוד שאחרים אינם מתאימים לכך ודורשים הסרה של הריצוף הקיים. לכן לפני כל הנחה של פרקט חדש כדאי להבין מהו הריצוף הקיים וכיצד יש להתמודד איתו כהלכה. כדאי לדעת שיש גם מגוון סוגים של פרקטים אשר ניתן להניחם על בסיס לחץ או דבק ולכן הריצוף הקיים הוא בגדר פקטור שיש להתחשב בו. העניין עלול להשפיע גם ברמה התקציבית ולכן כדי לוודא את העניין לפני שמתחילים לעבוד בפועל.


רמת הניקיון של המשטח שעליו אתם מניחים את הפרקט


אסור לשכוח שבכדי שההתקנה הפרקט תהיה טובה המשטח שעליו אתם מניחים את הפרקט צריך להיות נקי לחלוטין. לכן בהחלט שווה לבחון את המצב של המשטח ולנקות במידת הצורך בכדי למנוע חציצה בין הפרקט לבין הקרקע. כל חציצה שכזו תעיב על האיכות של הנחת הפרקט ותגרום עם הזמן לשחיקה מהירה יותר של הפרקט עד לרמת הסדק ואף שבר של ממש. לכן מומלץ שלא להקל ראש בעניין.


לסיכום: כיום ניתן להניח פרקטים רבים באופן עצמאי וללא כל צורך באיש מקצוע. יחד עם זאת, כדאי להבין אילו תשתיות קיימות לפני השטח, להכיר את סוג הפרקט ולבחור את זה שמתאים לצרכים שלכם וכמובן לנקות היטב את המשטח. כל זאת, בכדי שהנחת הפרקט תעבור בקלות ובמהירות.

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

כתבות נוספות:

קבלו הצעת מחיר

קטגוריות מובילות

חייגו
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן