בקרו אותנו:

הוד השרון, רחוב החרש 8

צרו קשר

0723937269
שלוחה 1

שעות פעילות

ימים א'-ה': 9:00-19:00 | יום ו': 9:00-13:00

מבין כל סוגי הפרקטים, רבים בוחרים דווקא בקוויק סטפ. מדוע?

הרכבת פרקטים

הפרקטים של קוויק סטפ אשר מיוצרים בבלגיה, הם בעלי מוניטין רב בכל מה שקשור לטיבם של לוחות העץ ולאיכותם.אחד הנושאים אשר מייחדים אותם הוא קלות ההתקנה: מניחים את הלוחות זה לצד זה, מחברים את השול של משטח אחד למשטח השני ושומעים קליק המאשר את החיבור. בדרך זו מחברים את כל הלוחות זה לזה וכך תוך פרק זמן קצר כל החדר מחופה בלוחות פרקט יפהפיים.

חידוש עולמי – פרקט מחומר פולימרי

עד לא מכבר התקינו פרקטים מעץ בחדרים שונים בבית, במשרדים או במוסדות ציבור, אך לא במטבחים ולא בחדרי האמבטיה. פרקט קוויק סטפ מציג חידוש עולמי של פרקטים אשר מותאמים גם לחדרי הרחצה ולמטבחים.

פרקט זה מורכב מכמה שכבות אשר אחת מהן מכילה חומר ויניל אשר אוטם את המרחב כולו. בדרך זו פרקט ה-PVC אינו מתבלה ואינו משנה את צורתו, גם אם נשפכת עליו כמות קטנה של מים. אין כל השפעה שלילית כמו עובש על המשטח מהלחות אשר קיימת בחדרי האמבטיה לאחר מקלחות או אמבטיות חמות.

את הפרקט הפולימרי אפשר לרכוש בכמה צבעים והם מתאימים גם למקומות ציבוריים כמו בתי חולים, בתי אבות, מרפאות ועוד.

פרקט עץ – קוויק סטפ

פרקט קוויק סטפ אשר בנוי מעץ הגומי הוא בעל מראה יפהפה. השכבות שלו אשר כוללות רובד תחתון איתן אשר מייצב את המשטח כולו ושתי שכבות של עץ הגומי.

השכבה העליונה היא הדוגמה אשר נראית לעין ואפשר לרכוש אותה במגוון אפשרויות ודגמים. בחלק מהאופציות אפשר לראות את טבעות הגזע והדבר יוצר אותנטיות ומעניק יופי רב לחדרים או למשרדים. קשת הצבעים מתחילה מצבעים בהירים מאד כמו לבן ואפור וממשיך בסולם הצבעים בגווני חום ואפור הן בהירים והן כהים, עד ההגעה לצבעים כהים מאד ולצבע השחור. שכבה זו יוצרת נראות מיוחדת והיא נצבעת בשמן או בלכה, כדי ליצור נוכחות מרשימה.

היצע נרחב של דגמי פרקט למינציה

פרקט קוויק סטפ למינציה, אשר בנוי באופן עמיד ויציב, מכיל שכבה עליונה שהיא מעין מדבקה אשר מוטבעת בתהליך הייצור. בדרך זו, היצרן מאפשר ללקוח לבחור בין כמות גדולה ביותר של דגמים מעניינים בצבעים קלאסיים, בשילוב של כמה צבעים ובמגוון גדול מאד של טקסטורות ייחודיות.

נשמח לראותכם באולם התצוגה שלנו כדי להעניק לכם ייעוץ מקצועי ולסייע בבחירת הפרקט המתאים.

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

כתבות נוספות:

קבלו הצעת מחיר

קטגוריות מובילות

חייגו
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן