בקרו אותנו:

הוד השרון, רחוב החרש 8

צרו קשר

0723937269
שלוחה 1

שעות פעילות

ימים א'-ה': 9:00-19:00 | יום ו': 9:00-13:00

טיפים לניקוי פרקטים שכדאי מאד להכיר

התאמת פרקט לסלון

ישנם לא מעט טיפים שונים שאפשר לתת עבור ניקוי פרקטים, אבל חשוב להשתמש בדגשים הנכונים עבור סוג הפרקט הספציפי שלכם. טיפים כלליים יכולים להיות בסדר גמור, אבל לעיתים טיפ כללי עלול לגרום לנזק בפרקט אשר מצריך שיטת ניקוי ייעודית – המשיכו לקרוא.

קודם כל, שימו לב לנושא השימוש במים

בראש ובראשונה, לפני הזמנת ניקוי בלחץ מים גבוה למטרות שונות ובהן לפרקטים, חובה לקחת בחשבון כי שימו במים עלול לגרום לנזקים בלתי הפיכים בחלק מסוגי הפרקטים. בפועל, שימוש במים יכול להוביל לכך שהפרקטים ממש יתנפחו כתוצאה מהחשיפה למים, כאשר נזק זה בדרך כלל יצריך החלפה. אין באמת דרך לתקן פרקט אשר ספג מים, בטח שלא פרקטים אשר ספגו מים מעורבבים עם חומרי ניקוי. לכן, רגע לפני שאתם שופכים את דלי הספונג'ה על הפרקט שלכם, חשוב לבדוק מראש מה הוראות היצרן גורסות לגבי הפעולה הזאת. אם אין אפשרות לכך, הימנעו כדי למנוע נזקים חמורים לפרקט. זכרו, גם אם אתם מתקשים לאתר את הוראות היצרן, סביר להניח שתוכלו למצוא באינטרנט מידע לגבי סוג הניקוי אשר מתאים לפרקט שלכם.

הטיפ הכי חשוב: הזמנת חברת ניקיון מקצועית

בסופו של דבר, הטיפ הכי חשוב שנוכל לתת לכם הוא להזמין את חברת הניקיון המתאימה עבור ניקוי פרקטים. לכן, הטיפים שלנו מתרכזים בהיבט של מציאת חברות ניקיון מקצועיות:

  1. ניסיון ומוניטין: מעבר לכך שחשוב לוודא כי מוניטין החברה הוא מבוסס, חשוב לוודא כי החברה מחזיקה בניסיון עם סוג הפרקט שלכם. אם היא תציע פוליש חזק לפרקט עדין, היא תגרום בו לנזקים, לכן חשוב להקפיד על כך.

  2. הוזלת עלויות ניקוי פרקטים: באמצעות השוואת מחירים בין חברות ניקוי פרקטים, תוכלו להוזיל עלויות לעיתים גם בעשרות אחוזים. לכן, מצאו לכם אתר אשר מאפשר להשוות עלויות, קבלו כמה הצעות מחיר ובחרו את החברה המתאימה לכם.

  3. בדקו המלצות: חשוב לבדוק המלצות על חברות ניקיון, מה שניתן לבקש ישירות מהחברות עצמן. כמו כן, אפשר לבדוק זאת באמצעות סקירת דירוגים בגוגל וברשתות החברתיות, היכן שנוח לכם לבדוק זאת, כלומר לבחירתכם.

לסיכום, כדאי לעשות פוליש לפרקטים?

כפי שציינו כאן בשורות לעיל, פוליש עלול לפגוע בסוגים רבים של פרקטים. לכן, חשוב לבחור את הטיפול המתאים לסוג הפרקט, כאשר פרקט למינציה, למשל, בד"כ אינו מותאם לביצוע פוליש או ניקוי בלחץ מים גבוה. סוג הפרקט הזה מורכב משכבות דחוסות של סיבי עץ, בעוד כי פוליש עלול לפגוע בשכבת ההגנה ולגרום לדהייה, סדקים ואף התפוררות של הפרקט. בסופו של יום, אם יש ספק – אין ספק. כלומר, אם אינכם בטוחים האם פוליש או ניקוי בלחץ מים גבוה מתאימים לסוג הפרקט שלכם, תנו לחברת הניקיון לייעץ לכם. רוב החברות מספקות ייעוץ ללא התחייבות, ככה שניתן ליצור קשר איתן ולקבל תשובה מיידית ברוב המקרים.

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

כתבות נוספות:

קבלו הצעת מחיר

קטגוריות מובילות

חייגו
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן