בקרו אותנו:

הוד השרון, רחוב החרש 8

צרו קשר

0723937269
שלוחה 1

שעות פעילות

ימים א'-ה': 9:00-19:00 | יום ו': 9:00-13:00

איך להתאים את הפרקט המושלם לחלל שלכם?

white oak

רצפת פרקט היא דרך מעולה לשדרג כל חלל, גם במרחבי המגורים שלנו, גם בחנויות מסוגים שונים, גם בקליניקות ומשרדים ובעצם בכל מקום. כדי להפיק את מלוא התועלת האפשרית מהחיפוי המרשים, חשוב להקדיש תשומת לב לנושאים הבאים – כך שהתוצאה תהיה הרמוניה מושלמת.

אופי החדר

השיקול הראשון בבחירת פרקט הוא האופי הרצוי לחלל כולו. במאה ה-21 – תקופה שמתאפיינת בריבוי אפשרויות וכדאי כמובן לנצל עובדה זו – עיצוב מרהיב באמת הוא עיצוב עם אמירה ואישיות, ולרצפת פרקט יש חלק משמעותי בכך. לדוגמה, כשהמטרה היא מראה ויטנג'י, מומלצים פרקטים מקושטים עם דוגמאות מורכבות. אם אתם חושקים בחזות תעשייתית, שהפכה לאופנתית מאוד בשנים האחרונות, תוכלו להתקין פרקט פולימרי במראה של אריחים בגוונים שונים של אפור, ויש גם פרקטים שמתאימים לעיצוב כפרי, עיצוב היי-טקי ועוד.

מידות החדר

הפרמטר השני שחובה להתייחס אליו הוא מידות החדר וגם המבנה שלו. קודם כל חשוב לבצע מדידה מדויקת מאוד של האורך והרוחב של החלל, כמובן באמצעות מכשירי מדידה מתקדמים דוגמת אינדיקטורים למדידה – כך שתוכלו לרכוש פרקט במידות הנכונות וההתקנה תהיה לא פחות ממושלמת. שנית, ניתן באמצעות סגנון הפרקט להשפיע על תחושת המרחב בחדר – בחללים קטנים ההמלצה היא על פרקטים בגוונים בהירים שמייצרים אשליית מרחב. בחדר מוארך וצר כדאי להתקין פרקט המורכב מסטריפים צרים שיטשטשו את העובדה שהחדר צר (בניגוד לסטריפים רחבים שיבליטו עובדה זו). עוד אופציה לחללים צרים או קטנים היא התקנה באלכסון ששוברת את הרצף ומוסיפה עניין לחדר, כך שהמידות הופכות לפחות משמעותיות.

תיחום

פרקט מאפשר גם לתחום אזורים שונים באותו חלל ובכך חוסך לכם את הצורך לבנות קיר או להקים מחיצה. באופן טבעי זוהי אופציה אידיאלית לחללים קטנים יחסית, או כשהמטבח וחדר האורחים מחוברים. במצבים אלה ההמלצה היא למצוא גוונים שונים לכל אחד מהמתחמים הרצויים, אבל כאלה שמתכתבים ביניהם כך שלצד ההפרדה תהיה גם המשכיות. דגש חשוב נוסף הוא לבצע מדידות נפרדות של כל אזור, כמובן ברמת דיוק מרבית.

מאפייני השימוש בחלל

ההתאמה של הפרקט לחלל חייבת להיות מושלמת לא "רק" מבחינה אסתטית, אלא גם בהיבטים הפונקציונליים. כשחיפוי הרצפה יפה והאלגנטי מותקן במקום שצפוי בו שימוש אינטנסיבי, למשל קליניקה הומת לקוחות, רצוי מאוד להשתמש בסוגי פרקטים שמתאפיינים במקסימום עמידות – למשל פרקט פולימרי (שגם מונע החלקה, והתחזוקה שלו מינימלית). פרקט פולימרי מתאים מאוד גם לחדרים רטובים כמו מטבח או אמבטיה, וכך גם סוג נוסף של פרקט סינטטי – הלמינציה.

ייעוץ מקצועי

האפשרויות כאמור רבות ומגוונות – וכדי לנצל את חופש הבחירה באופן מיטבי, רצוי לבצע את הרכישה בחברה שמציעה שלל סוגי פרקטים ושפע דוגמאות. חברה ותיקה עם קטלוג נרחב תציע גם ייעוץ מקצועי שיעזור לכם לבחור נכון, וליהנות מהפרקט האופטימלי ביחס לחלל הספציפי שלכם.

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

כתבות נוספות:

קבלו הצעת מחיר

קטגוריות מובילות

חייגו
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן