בקרו אותנו:

הוד השרון, רחוב החרש 8

צרו קשר

0723937269
שלוחה 1

שעות פעילות

ימים א'-ה': 9:00-19:00 | יום ו': 9:00-13:00

איך מנקים שטיחים משרדיים?

ניקוי שטיחים משרדיים

שטיחים משרדיים מהווים אלמנט דקורטיבי ופונקציונלי כאחד אשר משליך על הנראות של כל המשרד. יחד עם זאת, שטיחים אלו מחייבים תחזוקה קבועה אשר כוללת ניקוי יסודי והסרה של אבק, לכלוך וכתמים. בכתבה הבאה נעבור על כמה מהצעדים הבסיסיים בניקוי שטיחים משרדיים.

שלב ראשון: היכרות סוג השטיח שבמשרד

בכדי שתוכלו לדעת כיצד לתכנן את תהליך הניקוי באופן יסודי ולעבוד באופן מתודי, חשוב להכיר את סוג השטיח. האם מדובר בשטיח אשר עשוי מאריג טבעי ? מה העובי שלו והאם הוא נצמד מקיר לקיר? הם רק כמה שאלות שכדאי לתת עליהם את הדעת. לאחר שתכירו את השטיח שלכם, תוכלו לפעול באופן קל יותר ולנקות אותו באופן מהר יותר.

שלב שני: הסרת אבק

בחירת שואב האבק המתאים, עוצמת היניקה והמברשות השונות  – מהוות את השלב השני בניקוי השטיחים שלכם. כלים אלו יעזרו בהסרת האבק והלכלוך הקשה אשר נצמד לשטיחים המשרדיים ויעניק לכם את הכלים היעילים ביותר להסירם. שימו לב שלכל שואב יש אביזרים אשר מתאימים לסוגים שונים של שטיחים וכדאי לבחור את המתאימים ביותר לכל משימה.

שלב שלישי: זיהוי כתמים דומיננטיים

כתם בשטיח משרדי

כל תהליך של ניקוי שטיחים משרדיים, דורש זיהוי של הכתמים הסדרתיים. רטבים של אוכל, יין שנזל מהאפי האוור או סתם שומן שהתווסף לרקמת השטיח – נחשבים לחשודים המיידיים. יחד אם זאת, כדאי לעבור על כל סנטימטר ולראות אילו כתמים ישנם ומה הגודל שלהם. שווה לתת את הדעת על הכתמים שמכערים את השטיח וצובעים אותו בגוונים שונים מאשר היצרן התכוון אליהם.

לאחר שאתם יודעים מהם הכתמים העיקריים שאיתם אתם תיאלצו להתמודד ומהו סוג השטיח אשר במשרד – ניתן לגשת לשלב הבא – בחירת חומרי הניקוי. בשלב זה כדאי להמשיך עם המלצות היצרן, לוודא שאתם לא בוחרים חומר ניקוי אשר מורכב מדטרגנטים חזקים ולהעדיף מוצר אשר לא יפגע במרקם הייחודי של השטיח. השוק המקומי מלא בחומרי ניקוי איכותיים ורק צריך לבצע התאמות.

שלב חמישי: אופן הניקוי

סמנו אזור אשר נסתר מהעין והניחו עליו את חומר הניקוי. בדקו כיצד האריג מגיב אליו, האם הוא מצליח למוסס את הכתמים ואיך נראה האזור לאחר שסיימתם לעבוד עליו. במידה ואתם מרוצים מהתוצאות, גשו לאזורים נוספים וגדולים יותר והתחילו למרוח את חומר הניקוי ולהבריש לפי הנחיות היצרן. במידה ואתם רואים שחומר הניקוי אינו מצליח להסיר את הכתמים או שהוא פוגם באיכות השטיח, נסו לאתר חומר ניקוי אלטרנטיבי.

לא הצלחתם? לא נורא.

תהליך ניקוי שטיחים לרוב לא יהיה מסובך ואם פעלתם על פי השלבים אתם ללא ספק צריכים לקבל תוצאות טובות. אבל, תמיד יש יוצאי מן הכלל, למשל סוגי שטיחים עבים ועמוקים יהיה קשה לנקות ללא ציוד מקצועי המתאים לכך וכמובן שללא הידע והניסיון. לכן, אם אתם רואים כי אינכם צולחים את הפועלות והשטיח אינו מגיב היטב. מומלץ להזמין נותן שירות העוסק בניקוי שטיחים למשרד ולבית. אתם יכולים לבצע בדיקת מחיר ניקוי שטיחים ולראות כי מחירי השוק אינם גבוהים.

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

כתבות נוספות:

קבלו הצעת מחיר

קטגוריות מובילות

חייגו
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן