בקרו אותנו:

הוד השרון, רחוב החרש 8

צרו קשר

0723937269
שלוחה 1

שעות פעילות

ימים א'-ה': 9:00-19:00 | יום ו': 9:00-13:00

איך לבחור את סוג וצבע הפרקט בבית בהתאם לעיצוב הבית?

איך לבחור את סוג וצבע הפרקט בבית בהתאם לעיצוב הבית?

הבחירה בפרקטים מתרחשת כמעט בכל בית חדש או בתום שלב של שיפוץ מאסיבי של דירה קיימת. יופיים של הפרקטים מוביל משפחות רבות להעדיף אותם, על פני אריחי קרמיקה באזורים שונים של הבית.

בחירת הקו העיצובי של הבית

לקראת האכלוס של הדירות החדשות, שוכרים בדרך כלל הלקוחות מעצבי פנים שילוו אותם בכל התהליך הארוך כדי ליצור סביבת מגורים בעלת צביון ייחודי התואמת את ההתנהלות המשפחתית הספציפית.

בית באווירה כפרית

בין הקווים העיצוביים הבולטים היום אפשר למצוא את העיצוב הכפרי המעניק לכל בית תחושה של חמימות וביתיות נעימה ולכן הפרט המתאים ביותר עבורו הוא הפרקט הטבעי. מדובר בלוחות עץ בעלי נראות מרשימה של Quick Step  לאורך חיים ארוך במיוחד. הפלטות הללו מעץ מלא מתאימות להתקנה גם בבתים שבוצעה בהם מערכת של פלטות לחימום הבית לימי החורף הקרים.

אחת האופציות היא להתקין לוחות עץ בשיטת פישבון אשר יוצרים צורות גיאומטריות מרהיבות בכל המרחב הביתי. רצוי ליצור צבעים ניגודיים בין גווני הפרקט לגווני הריהוט. אם הריהוט שנרכש הוא בגוונים בהירים, צבעו של הפרקט יהיה כהה, כמו לדוגמה גוון אגוז או כמה צבעי עץ כהים השלובים זה בזה בלוחות השונים.

בית בסגנון מודרני או קלאסי

הבחירה בעיצוב מודרני או קלאסי מובילה להחלטה על פרקט Quickstep. ההיצע של הלוחות היפהפיים הוא עצום ואפשר לבחור לוחות פרקט בגוונים מסוימים לחדר השינה, אחרים לחדרי הילדים ולמרחב הסלון, או לחלופין להחליט על צבעים זהים בכל רחבי הבית.

המבחר כולל טקסטורות מעניינות המוסיפות יופי רב לכל חדר, לוחות עץ בכמה אופציות של רוחב וחומר שהוא עמיד בשחיקה ונוח מאד לדריכה בחיי היום יום.

על פי העיצוב המודרני והקלאסי, צבעי הפרקט יהיו בהירים ויהיו על טהרת גווני עץ כמו שקד או אורן, גוונים אפורים בטונים נמוכים, שמנת, לבן ועוד. גם צבעי הריהוט יהיו בגוונים פסטורליים דומים כך שתהיה הלימה בין הריהוט לפרקטים.

הטרנדים האופנתיים בתחום הפרקטים

הפרקטים החדשים בנויים מחומרים פולימרים ולכן הם מתאימים מאד לרצפה במטבחים בהתאמה מושלמת לעיצובם של ארונות המטבח, האי ומשטחי העבודה, הנראות וצבעיהם יוצרים המשך לזרימה בקו עיצובי זה ובגוונים שהם הנכונים ביותר להשלמת ההרמוניה.

הפולימרים מתאימים מאד גם לחדר האמבטיה, אפשר לבחור בגוון הלבן או גוון בהיר וליצור התאמה מושלמת לכלים הסניטריים.

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

כתבות נוספות:

קבלו הצעת מחיר

קטגוריות מובילות

חייגו
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן