בקרו אותנו:

הוד השרון, רחוב החרש 8

צרו קשר

0723937269
שלוחה 1

שעות פעילות

ימים א'-ה': 9:00-19:00 | יום ו': 9:00-13:00

תחזוק הפרקט בבית פרטי

פרקט לבית פרטי - גט פרקט

הוספה של פרקט לחלל הביתי יכולה להעניק תחושה כפרית ומזמינה גם לבלב העיר הגדולה. יחד עם זאת, בחירה בפרקט אשר עשוי מעץ טבעי דורשת תחזוקה חכמה – בכדי למנוע בלאי טבעי ושינוי בגוון הפרקט. הצטרפו אלינו לכתבה וגלו כיצד תוכלו לתחזק את הפרקט בבית הפרטי שלכם בצורה חכמה.

הימנעו מחשיפת הפרקט לשמש

הדרך הקלה ביותר לשמור על פרקט איכותי שגם נראה טוב וגם נמצא במצב טוב – טמונה בחשיפה מינימלית של הפרקט לקרני השמש הישראלית החמה. משום כך, כדאי לחשוב פעמיים לפני שמציבים פרקט או אף דק טבעי בכניסה לחלל הביתי או באזור המרפסת. המפגש הישיר עם קרני השמש עלולים לגרום לפרקט להתנפח ולאבד מהקסם שלו.

העדיפו חומרי ניקיון ייעודיים

אם אתם נוהגים לשטוף את הבית הפרטי שלכם לעיתים תכופות, כדאי שתדעו שהדבר עלול להזיק לפרקט החדש שלכם. לכן, חשוב להימנע ממפגש של הפרקט עם מים ולהעדיף ניקוי בעזרת ניקוי ייעודיים אשר מותאמים לסוג הפרקט שנמצא בבית שלכם. כיום ניתן להשיג מגוון של חומרים ניקוי אשר מותאמים לסוג העץ ושמחליפים בהצלחה את חומרי הניקוי הקלאסיים.

שואב אבק – לא רק לשטיחים

פרקט עשוי לצבור אבק רב ולכן שווה לשקול שימוש תכוף יותר בשואב האבק שברשותכם לצורך תחזוקה אופטימלית שלו. שואבים בעלי עוצמת יניקה חזקה יותר ומברשות רכות – יאפשרו לכם לשמור על המראה של הפרקט לאורך שנים בלי להסתכן בשריטות מיותרות. כך, שללא ספק שווה לבדוק אם השואב שלכם מתאים למשימה ובמקרה הצורך לרכוש מתאמים איכותיים אשר יאפשרו תחזוקה קלה יותר.

הכניסו שגרת ניקיון מותאמת אישית

שווה להוסיף שגרת ניקיון קבועה לפרקט שלכם בכדי למנוע מצב שבו כתמים אשר נמצאים על השכבה העליונה, יחלחלו לפרקט עצמו. כדאי גם לברר אודות הציפוי הייחודי של הפרקט החדש שלכם ולהבין כל כמה זמן צריך לבצע ניקוי עמוק יותר. כמה שאלות למי שמתקינים של הפרקט או לצוות האדריכלי המועדף עליכם – יכול לאפשר לכם לדעת יותר על הפרקט שלכם ולבנות לו שגרת ניקוי מותאמת אישית.

הצבה חכמה של הפרקט

אם עד עכשיו עסקנו בתחזוקה אקטיבית של הפרקט, כאן נעסוק בתחזוקה פסיבית של הפרקט. כלומר, כבר בשלב הראשוני של כל עיצוב בית פרטי, שווה לבחור ולהציב את הפרקט כמה שיותר רחוק מאזורי המטבח (אשר ידועים בלחות ובחום גבוה) ומפינות האוכל. כל זאת, בכדי להעלות את רמת הפונקציונליות של הפרקט ולהגיע למצב של תחזוקה מינימלית שלו.

לסיכום: הלוק הייחודי של הפרקט מתאים לתחושה המפנקת של בית פרטי ומוסיף אלמנט עיצובי ייחודי לכל חלל שרק תרצו. יחד עם זאת, שווה לדעת מהן המגבלות של הפרקט הטבעי, אילו חלופות עומדות לפניכם ולנקות את הפרקט באופן האופטימלי – כדי לשמור על המראה והטקסטורה שלו.

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

כתבות נוספות:

קבלו הצעת מחיר

קטגוריות מובילות

חייגו
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן