בקרו אותנו:

הוד השרון, רחוב החרש 8

צרו קשר

0723937269
שלוחה 1

שעות פעילות

ימים א'-ה': 9:00-19:00 | יום ו': 9:00-13:00

איך לבחור פרקט מרהיב ובטיחותי?

fressia agt

שוק הפרקטים השתכלל באופן משמעותי מאוד ב-2 העשורים האחרונים. המגמה הזו באה לידי ביטוי גם במגוון החומרים שמהם מייצרים פרקטים, גם באיכות החומרים הנ"ל, גם בשלל העיצובים שמהם תוכלו לבחור את האופציה המתאימה לכם ביותר – וגם בהיבט הבטיחותי, החשוב מאוד כמובן גם הוא.

אופציה א': פרקט פולימרי

אם בעבר פרקטים היו מיוצרים בעיקר מעץ, היום האפשרויות רבות ומגוונות – ובעיקר כדאי להכיר את הפרקט הפולימרי.

פרקטים פולימריים מורכבים מ-5 שכבות. השכבה התחתונה ייעודית למניעת נזקי לחות, זו שמעליה כולל סיבי זכוכית בצפיפות גבוהה ומקנה לפרקט כולו איזון, השכבה השלישית היא ויניל שתורם להפחתת הרעשים ומקנה אטימות מוחלט למים, השכבה הבאה בתור היא פולימר PVC בגוון ובסגנון הרצויים והשכבה העליונה היא הגימור שגם מספק הגנה ביחס לשריטות.

פרקט פולימרי מתאפיין באיכות חשובה מאוד בהיבט הבטיחותי: הוא מונע החלקות. מאחר שניתן להקנות לשכבת ה-PVC כל מראה מבוקש – גם דמוי עץ וגם דמוי אריחים – התוצאה היא לא "רק" בטיחותית ונעימה מאוד לשימוש, אלא גם אסתטית להפליא.

אופציה ב': פרקט למינציה

גם פרקטי למינציה, שמיוצרים משכבות שונות של שבבי עץ דחוסים, מאפשרים לכם להגיע למראה מדויק מאוד בחדרי השינה בבית, בסלון, בקליניקה, בבית מלון, צימר ובעצם בכל חלל שאתם רוצים להקנות לו חזות מרשימה ואישיות של ממש.

פרקט למינציה נוח מאוד להתקנה והתחזוקה שלו מינימלית, ובנוסף הוא עמיד לרטיבות. ניתן לבחור פרקט עבה יחסית וכך לייצר גם מקסימום בידוד וכן תחושה מוצקה יותר מתחת לרגליים – ולכן סכנת ההחלקה לא קיימת כמעט.

אופציה ג': פרקט עץ שעבר טיפול ייעודי

עץ הוא חומר גלם מתבקש לפרקטים. למעשה יש לא מעט אנשים שמבחינתם פרקט "אמיתי" הוא אך ורק כזה שמיוצר מעץ טבעי, מפני שלעץ שגדל בטבע יש אופי ייחודי שבא לידי ביטוי גם כשהוא הופך לפרקט. חשוב לזכור שעץ הוא חומר גלם דליק. אופציה אחת היא לבצע טיפול מתאים לעץ כך שאם חלילה תפרוץ שריפה בבית או בעסק קצב ההתפשטות שלה יהיה איטי ואפשר יהיה להתגבר עליה וגם למנוע נזקים חמורים.

עוד המלצה היא להחזיק ציוד רלוונטי לכיבוי אש – על כל צרה שלא תבוא. באופן טבעיף חשוב לוודא שמדובר על ציוד כיבוי אש שעומד בתקן העדכני, כך שאם תידרשו להשתמש בו הוא ימלא את ייעודו באופן מושלם. הפריט הבסיסי הוא מטף גדול מספיק בהתאם לגודל השטח בבית או בעסק, ועוד מרכיבים אפשריים במערכת גילוי וכיבוי אש שתספק לכם שקט נפשי מלא הם גלאי עשן, ספרינקלרים וארון כיבוי אש (שישמש את אנשי הכיבוי וההצלה אם תידרש התערבות שלהם).

עוד כדאי לדעת שגם כשבוחרים פרקט מעץ טבעי, האפשרויות רבות ומגוונות: כך למשל אלון מולבן מתאפיין במראה בהיר ומתאים לחללים יחסית קטנים, ואילו אלון מעושן מייצר חזות כהה שמתאימה מאוד לעסקים.

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

כתבות נוספות:

קבלו הצעת מחיר

קטגוריות מובילות

חייגו
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן