בקרו אותנו:

הוד השרון, רחוב החרש 8

צרו קשר

0723937269
שלוחה 1

שעות פעילות

ימים א'-ה': 9:00-19:00 | יום ו': 9:00-13:00

בחירת פרקטים לחדרי הבית השונים

פרקט למרפסת הבית

כולנו אוהבים לשדרג את הנראות של הריצוף עם פרקט אולם חשוב לזכור שלא כל פרקט שיתאים לסלון יתאים גם למרפסת החיצונית. למעשה, מרבית הפרקטים אשר מתבססים על עץ טבעי, יהיו פחות טובים לאזור זה של הבית מכיוון שהוא חשוף באופן שגרתי לחום, ללחות ואף לגשם ישיר. הצטרפו אלינו וגלו אילו סוגי פרקטים יתאימו למרפסת שלכם

פרקט AGT  

פרקט AGT הנו פרקט סינטטי שמספק פתרון נהדר למגוון חללים חיצוניים בכלל ומרפסות בפרט. מדובר בפרקט אשר יש לו יכולת נהדרת להתמודד עם השמש הישראלית העוצמתית, לצד מגוון של הדפסים כך שבעצם אי אפשר לטעות. פרקט מיובא זה מתבסס על ליבת למינציה בעובי של שמונה מילימטרים, די והותר בכדי לתת תחושה של פרקט חזק בחלק שחשוף לגשמים ולחום.

פרקט פולימרי

פרקט פולימרי עשוי להיות הפרקט הבא של המרפסת שלכם. הפרקט, אשר עשוי משבבים של PVC אשר אוחדו בטכנולוגיה מתקדמת, מאפשר לכם להציב אותו מחוץ לבית לאחר תכנון של גינת גן, בתוך הדירה וגם במרפסת החיצונית שלה. מדובר בפרקט שמספק פתרון 360 משום שהוא מאוד ורסטילי ומתאים כמעט לכל צורך. פרקט זה מורכב מלא פחות

 מחמש שכוות אשר כל אחת תורמת לעוצמה שלו.

פרקט למינציה פישבון

פרקט פישבון נראה בדיוק כמו פרקט מעץ מלא ומאפשר לכם להציב אותו במגוון של חללים פנימיים וחיצוניים. מכיוון שפרקט זה מתבסס על למינציה, אפשר להגיע איתו לרמת דחיסות גבוהה במיוחד אשר תתמודד גם עם השחיקה אשר עלולה לקרות לפרקטים אשר נמצאים בשמש היוקדת של ארצנו. פרקט זה מאפשר עבודה קלה מאוד וגם המחיר שלו משתלם במיוחד, דבר אשר מאפשר שימוש בו בחללים גדולים במיוחד, ממש כמו המרפסת החיצונית שלכם.

פרקט אלון – טבעי ולמינציה

עץ האלון הוא ככל הנראה העץ הטבעי הטוב ביותר כאשר מדברים על עצים אשר יכולים להתמודד עם מים וגשם שאופייניים למרפסת חיצונית. יחד עם זאת, ההמלצה היא לדאוג ליבש אותו או לפחות להוסיף לו עוד אלמנט של הצללה באזורים חיצוניים כמו מרפסות. יחד עם זאת, כדאי לזכור שגם לפרקט זה יש גרסה סינטטית יותר. כך שניתן לבחור בפרקט אלון אשר מתבסס על טכנולוגית הלמינציה אשר מקנה עמידות גבוהה יותר במפגש מול האקלים.

ואל תשכחו את הטקסטורה והגוון

ברמת העקרון פרקטים אשר נחשבים לפרקטים עם גימור מעודן פחות, יהיו מעולים לאזורים כמו החצר והמרפסת שלכם. זאת מכיוון שכאשר יש טקסטורה גסה, פוחת הסיכוי להחלקה. עניין אשר חשוב כאשר יש ילדים קטנים אך לא רק. עוד דבר אשר חשוב לתת עליו את הדעת כאשר בוחרים את הגימור של הפרקט הוא עניין הגוון. ככל שהוא יהיה כהה יותר, כך יראו פחות את הלכלוך של חול הגינה או הבוץ של מגפי הילדים.

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

כתבות נוספות:

קבלו הצעת מחיר

קטגוריות מובילות

חייגו
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן