בקרו אותנו:

הוד השרון, רחוב החרש 8

צרו קשר

0723937269
שלוחה 1

שעות פעילות

ימים א'-ה': 9:00-19:00 | יום ו': 9:00-13:00

מה חשוב לוודא לפני שבוחרים פרקט לבית?

בחירת פרקט לבית

לפני שאתם בוחרים פרקט לבית חשוב שתבצעו הכנה מקדימה ותבררו מהם סוגי הפרקטים העומדים לרשותכם ומהם אלו המתאימים ביותר למרחבים השונים בביתכם. חשוב שתזכרו שבסופו של יום הפרקט שבו תבחרו יקבע במידה רבה את הנראות של ביתכם, כלומר אותו הפרקט בו תבחרו יהיה חלק משמעותי מאוד מהעיצוב הכולל של הבית. אז מה חשוב לדעת אודות פרקטים טרם בחירתם? התחילו לקרוא.

למה דווקא פרקטים?

נכון לעשורים האחרונים, רבים מחליטים לבחור בהתקנת פרקט על פני אפשרויות חיפוי וריצוף אחרות וזאת משום שהפרקט קל לניקיון וניתן לפסוע עליו יחפים גם בימות החורף הקרירים שכן הוא מבודד מעולה. בנוסף, התקנת הפרקט היא משימה קלה ומהירה לבעלי מקצוע ותמיד ניתן להרכיב ולפרק אותו ולחזור שוב ושוב על פעולה זאת באם אתם עוברים למשרד או לבית אחר ומעוניינים לקחת את הפרקט עמכם. גם היופי של הפרקט והעובדה שהיא גורם לכל בית להיראות יוקרתי ומרשים מהווים יתרונות משמעותיים.

נקודות חשובות טרם בחירת פרקט

  • סוג הפרקט המועדף עליכם – חשוב לקחת בחשבון שהחלוקה העיקרית בין פרקטים היא בין פרקטים מעץ אמיתי לבין פרקטים סינטטיים. לכל סוג פרקט היתרונות שלו וחשוב שתבחרו באותו סוג פרקט אשר יכול לשרת אתכם באופן הטוב ביותר.
  • איכות גבוהה – חשוב להבין שיש רמות איכות שונות לגבי כל סוג פרקט. אנחנו בענק השטיחים והפרקטים בחרנו עבורכם את הפרקטים מהסוג המשובח ביותר. דוגמה למותג פרקט בו רבים בוחרים וזאת משום איכותו והתאמתו לחללים רבים בבית הוא פרקט קוויק סטפ, אשר מציע פרקטים המתאימים לכל המרחבים בבית. כאן תוכלו לבחור פרקט למינציה אשר עמיד בפני מים ובפני חבטות ושריטות. מדובר בפרקט עץ אשר מבטיח עמידות גבוהה. ניתן לבחור אותו בגימור לכה או שמן. אפשרות נוספת היא בחירת פרקט פולימרי עמיד למים במאת האחוזים שיתאים לחדרים הרטובים בביתכם.
  • אחריות והיצע רחב – תמיד יש לוודא שהפרקט אותו אתם בוחרים מגיע עם אחריות. שמדובר על פרקט איכותי אשר יחזיק מעמד לאורך תקופת זמן ארוכה וכמובן שאותה פרקט מוצע במגוון רחב של מרקמים וגוונים ויכול להתאים באופן מושלם לחללים השונים בביתכם או במשרדכם.
  • החנות בה תרכשו את הפרקט – בחירת אותה החברה בה תקנו את הפרקט שלכם משמעותית ביותר, שכן ככל שמדובר על חברה בעלת ניסיון רב בתחום אשר עוסקת במכירה והתקנה של פרקטים, מייעצת ומלווה את לקוחותיה לאורך כל התהליך וזו אשר יכולה להציג רשימה ארוכה של לקוחות שבעי רצון, כך גם אתם תהיו מרוצים מהתוצאה.  

בהצלחה!

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

כתבות נוספות:

קבלו הצעת מחיר

קטגוריות מובילות

חייגו
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן