בקרו אותנו:

הוד השרון, רחוב החרש 8

צרו קשר

0723937269
שלוחה 1

שעות פעילות

ימים א'-ה': 9:00-19:00 | יום ו': 9:00-13:00

מהם ההבדלים בין סוגי הפרקטים השונים?

פרקטים

פרקט נחשב לחיפוי מרצפות פופולרי ונחשק, המשרה אווירה נעימה ורגועה ומספק אפשרויות מעניינות מאוד מבחינה עיצובית. מבין מאות סוגי פרקטים, מתבלטים שניים שהפכו בשנים האחרונות לחביבי הקהל. מה מאפיין אותם ולמי הם יתאימו? הכל כאן:

ייחודיות של כל פרקט

פרקט Quicksetp נושא עמו תכונה ייחודית, המאפשרת חיבור באמצעות פאזות אורכיות או היקפיות (התקנה צפה), מה שהופך את הפרקט למהיר ונוח ביותר לפירוק והרכבה. בשל ייצורו של פרקט הקוויק סטפ מעץ הגומי, הוא מתאים לכל מי שמעוניין בפרקט איכותי, עבה, בעל רמת השחיקה הגבוהה ביותר, שאפשר לפרק בקלות ולהעביר ממקום למקום. 

ה- Quicksetp מיוצר במגוון רחב מאוד של צבעים וטקסטורות, תוך מיקוד בחומרי גלם וטכנולוגיות ברמה המתקדמת ביותר, שמקורם בשיטת הייצור הבלגית. בנוסף, גימור העץ מכיל לכה או שמן שמיושמים על ידי מכונה ייחודית וזאת במטרה להימנע ממגע יד אדם שתחבל בליטוש המרשים של הדגם. פרקט Quicksetp בישראל מציע שני דגמים פופולריים – האחד הוא למינציה, בעל עמידות מעולה מפני לחות, שריטות ומכות. השני הוא  הסוג התעשייתי המתאים לעסקים, חנויות ומשרדים בעיקר. בשני הדגמים, הצבע, העובי והעמידות הגבוהה משווים לפרקט תחושה של רצפת עץ אמיתית.

ישראל היא מדינה חמה, לחה ומאובקת, שבה כולנו נאלצים לשטוף את הרצפה עם כמויות מכובדות של סבון ומים. כתוצאה מכך, רבים נמנעים מהתקנת פרקט בבית, מאחר והוא עלול להיהרס עם הזמן כתוצאה מחשיפתו לרטיבות מוגברת. אם תזמינו פרקט למינציה או עץ טבעי, בהחלט תגלו שהריצוף היוקרתי שלכם מתערער במהירות. אך אם תזמינו אותו, תגלו שהמצב שונה לחלוטין.

פרקט פולימרי הוא תוצר שנולד כתוצאה מהרצון להכניס פנימה את הפרקט, מבלי שיסבול משחיקה מתקדמת במגע עם לחות או רטיבות. סוג זה של פרקט עשוי מפולימר גמיש ועמיד במיוחד, העטוף בטפט להקניית מראה עץ טבעי ועליו שכבת הגנה נוספת למניעת שחיקה. התוצאה המתקבלת היא פרקט חסין מים. אפשר לשטוף עם מים בששון ככל מרצפת אחרת ועדיין ליהנות מהמראה החם והיוקרתי שמתקבל ממנו. הבונוס – גם כאן שיטת ההרכבה בקליק, נוחה ומהירה.

הבדלים בין שני סוגי הפרקט

גם פרקט הקוויק סטפ וגם הפרקט הפולימרי ניחנו במראה עץ טבעי עמוק, כהה ויפהפה. שניהם גם מציעים טכנולוגיית פירוק והרכבה קלה עם פאזות בגימור מושלם, ללא צורך בהדבקה כלל. ועם זאת, Quicksetp הוא פרקט רגיש למים, אך עמידותו היא לטווח שנים גדול יותר. בבואכם לרכוש פרקט, בדקו את ההתאמה של תכונות הפרקטים הללו לבית או המשרד שלכם הן מבחינת התכונות והן מבחינת גווני הצבעים. מה שבטוח הוא שתקבלו תוצאה מפוארת, נוחה ומזמינה מאוד, שתספק לכם רוגע ויופי בכל זמן נתון

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

כתבות נוספות:

קבלו הצעת מחיר

קטגוריות מובילות

חייגו
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן