בקרו אותנו:

הוד השרון, רחוב החרש 8

צרו קשר

0723937269
שלוחה 1

שעות פעילות

ימים א'-ה': 9:00-19:00 | יום ו': 9:00-13:00

איזה סוג דק מעץ הכי מומלץ?

התקנת דק

אם מעניין אתכם איזה סוג דק מעץ הכי מומלץ באזורים שונים בארץ, אתם כנראה לוקחים בחשבון את תנאי האקלים. בפועל, בין אם אתם מתגוררים בתל אביב או בדימונה, יש לכך השלכה על סוג הדק שתבחרו לבסוף – המשיכו לקרוא כדי לדייק את בחירתכם.

סוג דק עץ שמתאים לכולם? אין כ"כ דבר כזה

בסופו של דבר, אין סוג דק מעץ אחד שהוא הכי מומלץ באופן גורף לכולם ולכל אזור מגורים, כיוון שהבחירה תלויה בצרכים ובסדרי העדיפויות האישיים שלכם, כמו גם בתנאים הסביבתיים. על מנת להבין איזה סוג דק עץ הכי מתאים לכם, המלצה מאיתנו, גלו מהו דק מעץ איפאה וארז, אורן, במבוק ודקים שונים בעזרת האינטרנט. אנחנו שאבנו את המידע שלנו מהרשת, ביצענו מחקר שוק קצר והגענו לכמה מסקנות לגבי בחירת הדק הנכון.

קודם כל, קחו בחשבון את הנושא של העמידות. דקים מעצים קשים, כמו איפאה, טיק ועוד, יהיו עמידים יותר מפני פגעי מזג אוויר, ריקבון וחרקים. מאידך, דקים מעצים רכים, כמו אורן, יהיו פחות עמידים, אך גם זולים יותר. שנית, אנו ממליצים להביא בחשבון את היבט התחזוקה בטווח הארוך. באופן כללי, דעו כי דקים מעצים קשים דורשים פחות תחזוקה מדקים מעצים רכים.

מה עדיף מבחינת מחירי דקים מעץ?

מבחינת מחירי דקים מעץ, אין ספק כי לכל סוג דק יש את טווח המחירים שלו, מה שמשליך ישירות על ההחלטה הסופית שתקבלו. על מנת לעשות השוואת מחירים בין סוגי דקים מעץ, תוכלו להיעזר ברשימה הבאה שריכזנו עבורכם, הנה מחירון מומלץ לצרכן להתקנת דקים:

  • דק אורן בדרך כלל יעלה בין 280 ₪ ל-400 ₪ למ"ר.
  • מ"ר של דק איפאה עתיד לעלות בממוצע כ-600 – 700 ₪.
  • התקנת דק טיק בורמזי צפויה לעלות בין 800 ₪ ל-1,200 ₪ למ"ר.
  • התקנה למ"ר של דק במבוק אמורה לעלות בין 600 – 700 ₪.
  • התקנת דק מעץ אלון למ"ר תעלה לכם כ-300 – 400 ₪.

לסיכום, למה להשוות מחירי דקים מעץ?

בסיכומו של דבר, כל סוג דק עץ מציע את היתרונות והחסרונות שלו, כאשר חסרונות של דקים בדרך כלל מתבטאים בעיקר ברמת התחזוקה הנדרשת עבורכם. שימו לב כי בחלק מהמקרים, דקים עשויים להיות מתומחרים גבוה יותר בעקבות עבודות הכנה אשר נדרשות. למשל, הכנת הקרקע, פילוס שלה והכנת התשתית הכללית עבור הדק. במקרים אלו חשוב במיוחד לבצע השוואת מחירים בין מתקיני דקים מומלצים באזור שלכם. אלמלא השוואת מחירי התקנת דקים מעץ, אתם תמצאו את עצמכם משלמים לבעל המקצוע הראשון שיקלע לדרכם. זו לא דרך צרכנית נכונה, בטח ובטח שאינה חסכונית. לסיכום, השוואת מחירים מאשרת מצד אחד להוזיל עלויות, אבל מצד שני וחשוב לא פחות, גם למצוא מתקינים מומלצים לפי אזורי שירות ספציפיים.

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

כתבות נוספות:

קבלו הצעת מחיר

קטגוריות מובילות

חייגו
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן