בקרו אותנו:

דרך רמתיים 99, הוד השרון

צרו קשר

0723937269
שלוחה 1

שעות פעילות

ימים א'-ה': 9:00-17:00 | יום ו': 9:00-13:00

ריצוף למרפסת – איך זה עובד ומהם היתרונות?

התקנת דק

מקובל מאוד היום להתקין דק גם במרפסת הבית. הדק כבר לא מוצר ששמור רק לחצר או לגינה. רבים הם האנשים שרוצים ליהנות מהמראה המיוחד והטבעי שהדק מעניק והם מיישמים אותו גם במרפסת הבית. התוצאה היא יפהפייה וכזו המדמה את הדבר הטבעי והכיפי ביותר.

השאלה היא איך באמת מתחילים ואל מי פונים לשם כך. אז אנחנו כאן עם כל מה שחשוב לדעת כאשר באים להתקין דק למרפסת.

איזה סוג של דק כדאי לכם לבחור?

קיימים סוגים שונים של דקים כאשר כל סוג של ק ייתן לכם מענה אחר בהתאם למקום בו תתקינו אותו. יש צבעים שונים בהם אפשר לצבוע את הדק אשר יהיו כאלה שיעדיפו צבעים אטומים על פני צבע העץ המקורי. חשוב לבדוק היטב את כל האפשרויות לפני שבאין בכלל לקנות את הדק על מנת שהבחירה בסופו של דבר אכן תהיה הכי יפה,  הכי מוצלחת וכמובן גם הכי פרקטית.

מי יתקין לכם את הדק?

ההתקנה של הדק לא יכולה להיעשות בצורה לא מקצועית. גם אם אולי חשבתם לעשות את זה לבד, חשוב שתבינו כי מדובר בעבודה מורכבת המחייבת דיוק רב, מקצועיות ברמה גבוהה לצד ניסיון בתחום. לא כל מי שמציע לכם את שירותיו הוא אכן זה שיהיה מוצלח לשם כך.

כדי לעשות את העבודה כמו שצריך, חשוב שאיש המקצוע יהיה אדם מיומן, מנוסה וכזה שכבר עשה עבודות כאלה בעבר. רק אחרי שתבדקו את הנתון הזה תוכלו להתקדם הלאה עם איש המקצוע.

מהם היתרונות של הדק במרפסת?

למה אנשים רוצים לעשות דק במרפסת ומה זה בעצם מוסיף להם?

אז נכון שהדק במקורו מיועד בעיקר לחצר או לגינה. עם זאת יש שימושים רבים לדק גם כאשר הוא מיושם במרפסת.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שדק משתלב עיצובית בצורה יפה עם פרקט הבית ואם הגימורים מאד חשובים עבורכם, מומלץ לבחור פאנלים לפרקט שיתאימו הן מבחינת צבע הפרקט והדק והן מבחינת סגנון העיצוב.

היתרונות של הדק במרפסת:

  • מונע החלקה – הדק כאשר הוא מיושם במרפסת הוא מונע החלקה. הדבר נחוץ במיוחד במרפסות שם רוצים להתקין בריכה או שהמקום נרטב רבות מהגשם.
  • יופי – זהו נתון שאי אפשר להתווכח עליו. הדק הוא מוצר יפהפה פי כמה וכמה מהרצפה הקרה והמשעממת. הדק משדרג מאוד את המרפסת ומעניק לו מראה מיוחד.
  • תחזוקה – הרצפה הרגילה דורשת הרבה מאוד תחזוקה על מנת להיות ולהיראות יפה ונקייה. הדק לעומת זאת הוא חומר הרבה פחות מפונק. לא צריך הרבה כדי שהוא ייראה יפה ומטופח כל הזמן.

חושבים על דק למרפסת?

בדקו היטב את כל הנתונים הנ"ל עליהם הרחבנו עד כה ובחרו את הדק הכי מתאים לכם. זה שיתאים הן מבחינת הצבעים שלו, הן מבחינת העיצוב שלו והן מבחינת סוג העץ למרפסת שלכם.

אל תתפשרו על המקצועיות ועל המומחיות של איש המקצוע כי רק כך תוכלו להגיע לתוצאות הרצויות. 

שתפו חברים

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב email
Email

כתבות נוספות:

קבלו הצעת מחיר

קטגוריות מובילות

חייגו
שלחו לנו וואטסאפ
דילוג לתוכן